Aduttatu un cane novu?Eccu una lista di cuntrollu per tutti l'essenziali

Scrittu da:Rob Hunter

Aduttà un cane novu hè u principiu di una amicizia per a vita.Vulete u megliu per u vostru novu megliu amicu, ma chì hà bisognu di un novu cane aduttatu?Semu quì per aiutà vi dà u vostru novu cane a vita megliu pussibule per pudè sfruttà ogni ghjornu inseme.

Mantene ellu alimentatu à tempu ogni ghjornu

Una rutina di ogni ghjornu coherente aiuterà u vostru cane à adattà à a so nova casa.Assicuratevi di piglià tutti i so pranzi à tempu cù aSimply FeedAutomatic Feeder, o per i vostri ghjorni occupati, aSmart Feedpermette di gestisce i so pranzi da ogni locu cù u vostru smartphone.

Mantene l'acqua fresca chì scorri

L'idratazione adatta hè critica per una vita longa è sana.Incuraghjitelu à beie più cù l'acqua fresca, filtrata, chì scorri da un 1/2 Gallon, 1 Gallon o 2 GallonFuntana.

Mantene ellu attivu

Cum'è voi, u vostru cane novu hà bisognu di eserciziu ogni ghjornu per un corpu è una mente sana.Un Harness Easy Walk hè un modu fantasticu per assicurà chì voi è u vostru amicu godete di caminari inseme senza ch'ellu tirà a guinzaglia, è un Lanciatore automaticu di palle hè u ghjoculu perfettu per l'internu / l'esterno per u cane chì ùn vole mai piantà di ghjucà.

Mantene u divertimentu

Purtate u tempu di ghjocu in casa cù i ghjoculi da masticare irresistibili cum'è u Bristle Bone, è i ghjoculi elettronici interattivi cum'è u Ricochet furniscenu un puzzle divertente per mantene u vostru cane impegnatu per ore di divertimentu!

微信图片_202206281628342

Mantene u rumore

U vostru novu amicu pò avè assai da dì.Insegneli à aduprà a so "voce interna" cù un Collar Bark Rechargeable.Una versione Lite è ancu un collare di scorcia spray sò dispunibili per i cuccioli chjuchi o sensibili.

Mantene a furmazione inseme

Ùn hè mai troppu prestu per cumincià à furmà u vostru novu amicu.Insegna i modi, i trucchi è più cù un Trainer Remote 100-Yard (disponibile ancu in Lite).Un Spray Trainer hè un altru modu gentile per mantene l'attenzione di u vostru amicu nantu à voi durante a furmazione.

Mantene l'accidenti di potty à distanza

Sia chì u vostru novu cucciolo sia addestramentu in casa, o hà solu bisognu di un locu per andà in casa mentre site fora, Pet Loo è Piddle Place sò alternative innovatrici à i cuscinetti per cuccioli.Questi prudutti faciuli d'utilizà assorbanu l'odore è offrenu una pulizia simplice per quandu ùn pò micca aspittà per a prossima pausa di potty.

Mantene lu sicuru è cunfortu in vittura

Per un viaghju à u veterinariu, u groomer o u parcu di cani, i Coprisedili Impermeabili Quilted Seat Covers furnisce a prutezzione di e zampe fangose ​​cù l'ancora di u sediu è e cinturini pratichi per stà in u locu.Cumbine cù un Harness di Sicurezza per assicurà chì u vostru amicu hè assicuratu in modu sicuru per ogni viaghju.

微信图片_202206281628341

Mantene l'accessu à l'esterno

Dà à u vostru novu amicu a libertà di spiegà u so giardinu cù una porta per animali domestici.Una Porta Sliding Glass Pet hè u preferitu di l'affittuari, cù una installazione senza taglio, è una Porta d'Aluminium di Pet Extreme Weather permette à u vostru cucciolo fora mentre mantene l'AC o u calore in tuttu l'annu.Cù opzioni cum'è a Porta di l'Ingressu Murale per Pet, pudete dà à u vostru novu cane u so propiu ingressu speciale quasi in ogni locu in a vostra casa.

Continua a coccolare

Dopu una longa ghjurnata di ghjucà, di furmazione è di esplorazione inseme, Folding Pet Steps o un Bed Ramp offrenu accessu à i lochi più accoglienti in a vostra casa per chì voi è u vostru novu megliu amicu pudete sparte i mobili - è l'amore.

微信图片_20220628162834

 


Tempu di post: 28-jun-2022