CAT |Top 10 malatie di gatti cumuni è cumu impediscenu

1.Rabbia

I misgi soffrenu ancu di rabia, è i sintomi sò simili à i cani.Durante a fase di mania, i misgi andaranu in piattu è attaccheranu e persone o altri animali chì si avvicinanu.A pupilla si dilatarà, u dorsu sarà arcuatu, i PAWS seranu allungati, u miau continuu diventerà raucu.Quandu a malatia avanza à a paralisi, u muvimentu diventa incoordinatu, seguitatu da a paralisi di i quarti posteriori, da a paralisi di i musculi di a testa, è a morte seguita prestu.

  • Prevenzione

A prima dosa di a vacuna di a rabia deve esse injected quandu u ghjattu hè più di trè mesi, è dopu deve esse injected una volta à l'annu.

2.Feline Panleucopenia

Cunnisciuta ancu com'è pesta di gattu o microvirus felino, hè una malatia infettiva aguda altamente contagiosa trasmessa per u cuntattu cù l'excreta virali o insetti è pulci succhiatori di sangue.Pò esse ancu trasmessi à i gattini da mamma à mamma.I sintomi includenu l'iniziu bruscu di febbre alta, vomitu intrattabile, diarrea, desidratazione, prublemi di circulazione, è perdita rapida di i globuli bianchi.

  • Prevenzione

I gattini sò datu a vacuna di basa di basa à partesi da 8 à 9 settimane d'età, seguita da un booster ogni 3 à 4 simane, cù l'ultima dosa chì cascanu più di 16 settimane di età (trè dosi).I misgi adulti chì ùn sò mai stati vaccinati deve esse datu duie dosi di vaccine core, spaziate 3-4 settimane.I misgi più vechji chì sò stati vaccinati da i zitelli è ùn anu micca ricevutu un booster per più di cinque anni anu ancu bisognu di un booster.

3.The Cat Diabetes

I misgi soffrenu a maiò parte di a diabetes mellitus 2, in quale e cellule di u corpu ùn rispundenu micca à l'insulina è u glucose s'accumula in u sangue.I sintomi sò più di trè "manghja più, beie più, urinate più", attività diminuite, letargia, perdita di pisu.U prublema più periculosa causata da a diabetes hè a cetoacidosi, chì provoca sintomi cumpresi perdita di l'appetite, debule, letargia, respirazione anormali, desidratazione, vomitu è ​​diarrea, è in casi severi morte.

  • Pevenzione

A dieta "High carbohydrate, low protein" hè ancu unu di i fatturi di predisposizione di a diabetes.Feed high quality canned, low carbohydrate or raw food as many as possible.Inoltre, l'aumentu di a quantità di eserciziu pò ancu riduce i sintomi di u zuccheru in sangue in i misgi.

4. Sindrome di u Trattu Urinariu Inferjuri

A malatia di u trattu urinariu inferjuri di felina hè una seria di sintomi clinichi causati da l'irritazione di a vejiga è di l'uretra. , alimentazione secca cum'è alimentu di base è altu stress.I sintomi includenu l'aumentu di l'usu di u toilette, squatting prolongatu, miaulazione quandu urina, gocce d'urina, rossu di l'urina, frequente licking di l'apertura uretrale o urinazione disordinata.

  • Prevenzione

1. Aumentà l'ingesta d'acqua.I misgi anu da beie da 50 à 100 ㏄ per kilogramu di pesu corpu per ghjornu per assicurà una pruduzzioni d'urina adatta.

2. Cuntrolla u vostru pesu moderatu.

3. Pulite a litter box regularmente, preferibile in un locu tranquillu è ben ventilatu.

4. Pruvate per evità situazioni stressanti per u vostru cat.

5.Chronic Renal Failure

L'insufficienza renale cronica hè a prima causa di morte in felis catus.I sintomi iniziali ùn sò micca evidenti, è i dui motivi principali sò l'anzianu è a mancanza d'acqua in u corpu.I sintomi includenu beie troppu, urinate troppu, perdita di l'appetite, perdita di pisu, letargia è perdita di capelli anormali.

  • Prevenzione

1. Aumente u vostru intake acqua.

2. Control dieta.I misgi ùn deve micca piglià troppu proteini o sodiu quandu sò più vechji.A ingesta insufficiente di potasio pò ancu purtà à a malatia renale cronica.

3. Mantene e tossine fora di a bocca di u vostru ghjattu, cum'è i pulitori di pavimenti non tossichi o l'alimenti muffa, chì ponu causà danni renali.

6.Feline Immunodeficiency Virus Infection

Cunnisciuta cum'è cat AIDS, appartene à l'infezzione virali causata da a malatia di carenza immune, è l'HIV umanu hè simile, ma micca trasmessu à l'omu, u modu principale di l'infezzione hè attraversu a lotta di scratch o di muzziche di saliva sparghje per sparghje l'altri, cusì u domesticu. gattu tenutu in u tassu di infizzione indoor hè bassu.I sintomi includenu febbre, gingivitis cronica è stomatitis, dissenteria cronica, perdita di pisu è emaciation.

  • Prevenzione

I misgi sò più probabili di esse infettati cù HIV fora, cusì mantene i misgi in casa pò riduce u risicu.Inoltre, dà à i misgi una dieta equilibrata è riduce u stress ambientale pò ancu migliurà a so immunità è riduce l'incidenza di l'AIDS.

7. Ipertiroidismu

A malatia endocrina di disfunzioni di l'organi multipli causata da a secrezione eccessiva di tiroxina si trova in i misgi maturi o vechji.I sintomi cumuni includenu l'aumentu di l'appetite, ma a perdita di pisu, l'energia eccessiva è l'insonnia, l'ansietà, l'irritabilità o un cumpurtamentu aggressivu, a perdita di u capeddu locale è l'oscurità, è beie troppu urina.

  • Prevenzione

A causa esatta di a malatia ùn hè ancu stata determinata.I pruprietarii ponu osservà solu i sintomi anormali da a rutina di ogni ghjornu di i misgi, è l'esame di tiroïde pò esse aghjuntu à l'esame di salute di i misgi anziani.

8. Rinotracheitis virali in i misgi

Una infizzione cumuni di u trattu respiratoriu superiore causata da l'herpesvirus felinu (HERpesvirus).Hè assai contagiosa è hè trasmessa per saliva infettata, gocce è oggetti contaminati.I sintomi principali sò tosse, nasu stuffy, starnuti, febbre, nasu curcu, letargia, anorexia, conjunctivitis è cusì.

  • Prevenzione

1. Amministrazione di vaccini core.

2. Famiglia di gatti multiplici bisognu di scuntrà i risorsi è e relazioni suciali necessarii da ogni gattu per evità a pressione.

3. I pruprietarii duveranu lavà e mani è cambià a robba quandu cuntattate cù altri misgi fora per evità l'infezzione patogena.

4. L'alta temperatura è l'umidità alta affettanu l'immunità di i misgi.A temperatura in casa deve esse sottu à 28 gradi è l'umidità deve esse cuntrullata à circa 50%.

9. U Gattu Tinea

Cat infizzioni peddi fungal, forza infizziosa hè forte, i sìntimi sò irregolari zona di rimuzzioni di i capelli tondi, mischjà cù spots scaly è cicatrici, qualchì volta mischju cù papules allergii, più in faccia di u ghjattu, troncu, membri è coda, etc. umani.

  • Prevenzione

1. L'esposizione à a luce di u sole pò tumbà u muffa è rinfurzà l'absorzione di vitamina D è calciu, rinfurzendu l'immunità.

2. Mantene un ambiente sterile è pulitu per riduce e probabilità di sopravvivenza di spori fungi chì causanu tigna felina.

3. Rinfurzà a nutrizione di i misgi per aumentà a resistenza, supplementu di vitamini B, acidi grassi omega-3 è zincu, etc.

10. Artrite

Malatie anziane di i misgi anziani, per via di curriri, saltà, overuse di sport, o per via di a forma, genes, feriti passati causati da inestabilità struttura joint, dopu à un longu tempu accumulazione è usura causatu da inflammation joint è malatie cumpressione.I sintomi includenu attività ridutta significativamente, debulezza di i membri posteriori, trascinamentu, riluttanza à saltà o carica, è a vuluntà ridutta di interagisce cù e persone.

  • Prevenzione

1. Cuntrolla u pesu di u vostru gattu.L'eccessu di pesu hè u culprit primariu di a perdita di l'articuli.

2. Attività moderata, l'eserciziu di ogni ghjornu pò eserciteghja musculi è ligamenti, pò lascià u ghjattu è i ghjoculi più interazzione.

3. Aghjunghje glucosamine è altri nutrienti in a dieta di ogni ghjornu per mantene e articuli è cartilagine è ritardà l'occurrence di l'artrite.

4. Pone pads antiscivolo nantu à i misgi più vechji per riduce a carica di l'articulazione.


Tempu di Postu: Mar-03-2022