E marche di a Cina sò previste per spiccà in a crescita esplosiva di u cunsumu di animali domestici "11th / 11"

In u "Double 11" di quist'annu in Cina, dati da JD.com, Tmall, Vipshop è altre piattaforme mostranu chì e vendite di i prudutti di l'animali anu splosu, cunfirmendu a forte crescita di "l'altra ecunumia".

Parechji analisti anu dettu à i ghjurnalisti di Securities Daily chì, cù u raffinamentu è u modu scientificu di l'allevamentu di l'animali da i cunsumatori, l'industria di l'animali di a China hà righjuntu u puntu di match point di u mercatu di l'Oceanu blu di 100 miliardi.U mudellu di u mercatu attuale hè cambiatu rapidamente è hè in un periodu di sviluppu rapidu, è i marchi principali domestici sò previsti di spiccà.

Ci sarà più di 100 milioni di famiglie di animali domestici in Cina da u 2022

A matina di u 13 di nuvembre, Li Jia, un residente di Shenzhen, hà ricevutu una scatula intelligente per u shopping "Double 11".Hà sparte a so lista d'attesa "Doppiu 11" cù u ghjurnalista di Securities Daily: cibo per gatti, lattine, lettiera per gatti, rack per arrampicata per gatti è cusì occupanu più di a mità."Dopu ch'e aghju avutu u ghjattu, aghju realizatu chì ci sò tanti prudutti cumplementarii, cumpresu l'oliu di pisci è u catgrass", disse.

Sicondu i dati di JD.com, dopu chì u "Peak 28 hours" hè statu apertu à 8 PM u 10 di nuvembre di questu annu, i primi 10 minuti di alimenti liofilizzati per animali domestici sò in crescita continuamente, cù un annu dopu. -annata crescita di più di 5 volte, è u vulume di transazzione di marca midicina Pet Puante flagship store cresce più di 6 volte.Sicondu u rapportu di battaglia di a fase di apertura "Double 11" di l'animali JD da 20:00 u 31 d'ottobre, u voluminu di transazzione di animali JD in e prime 4 ore hà battu u record di 28 ore in u stessu periodu.Sicondu i dati publicati da Vipshop u 12 di nuvembre, e vendite di alimenti di base per animali anu aumentatu di 94% annu à l'annu, e vendite di prudutti di immunizazione per l'animali anu aumentatu di 115% annu in annu, è e vendite di deparasitazioni per animali domestici è cura medica per animali anu aumentatu di più di 80. % annu in annu.Tmall Battle Report chjama a categuria di animali domestici u "novu Four King Kong" inseme cù a categuria di moda, sport è outdoor, è gioielli, chì currisponde à a bellezza "vecchi quattru King Kong", beni di cunsumu rapidi, elettronica di cunsumazione è vestiti. .

"Si pò esse chjaramente osservatu chì i cambiamenti in i stili di vita di i cunsumatori è l'abitudini di cunsumu anu purtatu a rapida crescita di a nova pista di cunsumu", disse Blowing Xue, presidente di u centru di sviluppu è uperazione di l'industria Tmall di Taobao.

A pupularità di l'"economia di l'animali domestici" pò ancu esse vistu in i novi cambiamenti in e plataforme di e-commerce.Jd.com hà lanciatu un novu pruduttu "serviziu di butler" l'11 di nuvembre, cù u servitore di serviziu di allevamentu di animali domestici chì hè u primu à esse lanciatu.U pruduttu copre l'alimentazione di l'animali, a furmazione, l'interazzione di ogni ghjornu, a malatia è a prevenzione, a cura è a pulizia, i sport all'apertu, l'accoglienza, etc.

Sicondu u Libro Biancu di JD.com nantu à e Tendenze di l'Industria di l'Animali in Cina in 2022, u numeru di famiglie chì allevanu animali in Cina hà righjuntu 91,47 milioni in 2021 è hè previstu di più di 100 milioni quist'annu.U rapportu di Crowley mostra chì trà i pruprietarii di animali urbani, quelli nati dopu à u 1990 è u 1995 sò in crescita più veloce, cuntendu u 46 per centu in 2021.

Attualmente, u tassu di penetrazione di l'animali in e famiglie cinesi hè di circa 20%, mentre chì hè altu cum'è 68%, 62%, 45% è 38% in America, Australia, Gran Bretagna è Giappone, rispettivamente."In cunfrontu cù u mercatu di l'animali in i paesi sviluppati, u numeru di animali per capita in Cina hè sempre relativamente chjucu, cusì ci hè assai spaziu per u sviluppu in u futuru", Bao Yuezhong, un investigatore speciale in u Centru di Ricerca di E-commerce. di Wangjing è presidente di Baum Enterprise Management Consulting, hà dettu à Securities Daily.Cù u sviluppu ecunomicu di a Cina è l'aghjurnamentu di u cunsumu, u mercatu di l'animali di l'animali hà da cuntinuà à cresce rapidamente ".

U sviluppu di a marca domestica di a traccia di animali domestici hà acceleratu

Sti criaturi furry sò ancu veri mangiatori d'oru.Sicondu un rapportu da IMedia Research, a scala di l'ecunumia di l'animali di a Cina hè aumentata di quasi duie volte da u 2017 à u 2021, righjunghjendu a marca di 400 miliardi di yuan.Hè previstu di ghjunghje à 493,6 miliardi di yuan in u 2022, in crescita di 25,2 per centu annu annu, è di aumentà à 811,4 miliardi di yuan in 2025.

A catena di fornitura di l'industria di l'animali di l'animali hè divisa in a catena superiore, media è bassa.Upstream per l'allevamentu di l'animali è u mercatu di vendita, stu ligame hè a mancanza di grandi istituzioni operative.In u mezzu ci sò tutti i tipi di prudutti di l'animali, cumpresi l'alimentu per l'animali, i snacks per l'animali, i forniture per l'animali è i ghjoculi per l'animali.Downstream per i servizii di animali, chì implicanu l'assistenza medica per l'animali, a bellezza di l'animali, l'assicuranza per l'animali, etc.

Sicondu i dati publicati da a Branca di l'Industria di l'Animali di l'Associu di l'Alimentazione di l'Animali di a Cina, l'industria di l'alimentariu conta per 51,5 per centu di u mercatu di l'animali, l'industria medica per u 29,2 per centu, è l'industria di servizii, cumprese l'accoglienza di l'animali è a cura di l'animali, per 12,8. per centu.

Attualmente, ci sò Un numeru di cuncettu animali listed cumpagnii in A-shares, cumpresi Pettie, Sinopet è Luz di circuitu di alimenti per animali, è Yuanfei Pet di circuitu di forniture per animali, etc. i primi trè trimestri di u 2022.

Intantu, un batch of ipos sò in strada.Trà l'imprese chì anu passatu a riunione sò Tianyuan Pet è Guaibao Pet, trà i quali Tianyuan Pet hà divulgatu i risultati di a so offerta publica iniziale è a lotteria chineXT in Nov 11. Inoltre, l'animali Fubei sprint à u cunsigliu principale di a Borsa di Shanghai. , hè sempre in u prucessu di listinu;Shuaike Pets hà finitu u so 500 milioni di yuan Pre-IPO round di finanziamentu in maghju di questu annu, è hà finitu a so riforma di a so parte in Aostu, entra in a fase sustantiva di preparazione per a lista.

Sicondu i dati, l'ammontu di finanziamentu tutale di a pista di animali domestici in 2021 superava 3,62 miliardi di yuan, cù 57 casi di finanziamentu.Da u 2022 à avà, un totale di 32 imprese domestiche ligate à l'animali anu ricivutu investimenti, chì implicanu cibo per animali domestici, forniture, servizii, trattamentu medico è altri aspetti.

Da uttrovi 2019 à uttrovi 2022, un totale di 15 incidenti d'investimentu è di finanziamentu si sò accaduti in u settore di e-commerce domesticu di animali domestici, cù un finanziamentu tutale di più di 1,39 miliardi di yuan, secondu i dati di monitoraghju di Dianzubao, una filiale di l'Internet Economic Economic. è Rete Suciali.

Meng Xin, un analista di Guosheng Securities, hà dettu: "In cunfrontu cù i mercati maturi d'oltremare, l'opportunità per l'industria di l'animali di a Cina si trovanu in a crescita elevata è sustenibile di l'industria è u largu spaziu per a sustituzione domestica.I giganti d'oltremare si basanu nantu à i vantaghji di u primu mutore per piglià temporaneamente u capu.I marchi domestici anu sviluppatu rapidamente in l'ultimi anni, è i segmenti impurtanti di u mercatu cum'è l'alimentariu è a cura di a salute di l'animali sò previsti per aumentà ".

Liu Lang, presidente di a Branca di l'Industria di l'Animali di l'Associu di l'Animali di l'Animali di Cina è u secretariu generale di l'Associu di l'Industria di Diagnosi è Trattamentu di i Picculi Animali di Pechino, hà dettu: "Cù u rapidu sviluppu di l'industria di l'animali in Cina, i temi di l'animali sò diventati sempre più. un tema di trafficu in a vita di u Populu Corsu.Ma u rapidu sviluppu hè affruntatu novi sfidi, u mutivu principale hè chì l'investimentu di l'industria di l'animali domestici hè relativamente cuncintratu, chì, cum'è l'altri industrii domestici, pò passà per un periodu di dulore.Quandu l'industria hè assai integrata, l'industria di l'animali di u paese si svilupperà più robusta ".

Per più prudutti per animali domestici, benvenutihttps://www.owon-pet.com/.


Tempu di Postu: Nov-14-2022