cane |Border Collie Homemade Dog Food Indispensable Four Tips of food

1. Carne è i so derivati.

A carne hè custituita da musculi animali, grassu intermuscular, guaine musculari, tendini è vini sanguini.A carne hè una bona fonti di ferru è parechji vitamini B, in particulare niacin, B1, B2 è B12.Cù stu tipu di cane di punta di l'alimentu, a palatabilità hè bona, alta digestibilità, usu rapidu.

A cumpusizioni di carne magra di porchi, bovini, agnelli, vitelli di carne, polli è cunigli hè assai simili, in particulare l'umidità è a proteina.A diferenza hè principalmente riflessa in u cambiamentu di grassu, u cuntenutu di umidità hè 70% -76%, u cuntenutu di proteina hè 22% -25%, u cuntenutu di grassu hè 2% -9%.U cuntenutu grassu di pollame, vitelli di carne è cunigli hè 2% -5%.L'agnelli è i porchi cuntenenu trà 7% è 9% in pesu.

I derivati ​​di carne, indipendentemente da l'origine animale, sò generalmente simili in u cuntenutu di nutrienti, chì cuntenenu più acqua è menu proteini è grassi cà a carne magra.A carne ùn cuntene micca carbuidrati perchè l'energia hè almacenata in grassu piuttostu cà u zuccaru è l'amidu.

A proteina in carne è i prudutti di carne anu un altu valore nutrizionale, u cuntenutu di calciu in tutti i carni hè assai bassu, u calciu, u rapportu di fosforu hà cambiatu assai, u calciu, u rapportu di fosforu hè 1:10 à 1:20, a mancanza di vitamina A, vitamina D. è iodu.

Per quessa, a carne hè u più impurtante in l'alimentu di u cane di u ghjornu di u pastore di punta.Ci vole à fà u pastore di punta manghja certi musculi animali ogni ghjornu.

2. U pesciu.

I pesci sò generalmente divisi in pesci grassu è pesci di proteina.U pesciu di prutezione, cumpresu u baccalà, a platina, a platina è l'halibut, sò generalmente menu di 2% di grassu;Pesci grassu: aringa, sgombro, sardine, picculi anguille, goldfish, anguille è cusì, u cuntenutu di grassu hè più altu, finu à 5% -20%.

A proteina di u pesciu è a cumpusizioni di carne magra hè a stessa, ma ricca di iodu;I pesci grassi sò ricchi di vitamini liposolubili.

U pesciu ùn hè micca piacevule cum'è a carne, è in generale, i cani ùn piace micca u pesciu quant'è a carne.È quandu si manghja u pesciu, deve esse attentu à ùn esse punitu da e spine di carne.(Raccomandazione correlata: cinque punti per l'attenzione in l'alimentazione di cuccioli di pastore laterale).

3. Latticini.

U lattice hè ancu assai impurtante per i agricultori laterali.In generale, i prudutti lattichi includenu crema, latte scrematu, latte, iogurt, furmagliu è burro.U latti cuntene a maiò parte di i nutrienti necessarii per un cane di fruntiera, ma hè deficient in ferru è vitamina D.

U latti cuntene 271,7 kj di energia, 3,4 g di proteina, 3,9 g di grassu, 4,7 g di lattose, 0,12 g di calcium è 0,1 g di fosforu per 100 g di latte.

U latti in u latu di a palatability di i cani hè megliu, in generale, ùn importa micca u tipu di cane, sò più piace à beie latte.

4. Ova.

L'ova sò una bona fonti di prutezione, ferru, vitamini B2, B12, àcitu folicu è vitamini A è D, ma mancanu niacina.Per quessa, l'ova ùn deve esse cunsideratu cum'è l'alimentu di base di u pastore laterale, ma pò esse usatu solu com'è supplementu benefica in l'alimentu di cane di u pastore laterale.


Tempu di post: 15-mar-2022