Nozioni di base per a cura di i cani

Scritta da: Roslyn McKenna
 

U mo cane Doc hè un cucciolo fluffy, cusì si sporca assai rapidamente.E so gambe, u ventre è a barba piglianu facilmente a terra è l'acqua.Aghju decisu di curallu mè stessu in casa piuttostu chè di purtallu à u groomer.Eccu alcune cose chì aghju amparatu nantu à a cura di i cani è u bagnu.

Cunsiglii generale

cane-g1879ac85f_640

Strumenti necessarii: shampoo per cani, asciugamano, condizionatore (opzionale), grembiule impermeabile (opzionale), forbici / clippers, spazzola, dolcetti.

Dà u vostru cane tratta è lode mentre travagliate.Serà più piacevule per voi dui.Pudete dà li tratti periodicamente o un trattatu di pelle cruda di longa durata o un ghjoculu cù tratta in l'internu.

Aiuta à principià a grooming quandu sò ghjovani per avè l'abitudine.Avete ancu attentu à ciò chì u vostru cane faci è ùn piace micca.Se u vostru cane odia i tagli di unghie, fate quella parte l'ultima.S'ellu li piace à spazzola, assicuratevi di passà un pocu di tempu extra per spazzolà u so mantellu.Pudete ancu aghjunghje un pocu tempu di massaggio à a fine.

Spazzola

pomeranian-g7ee29e348_640

Duvete spazzolà u vostru cane prima di u bagnu per esce da ogni tangle o stuoie.Pruvate diverse pettini è spazzole finu à truvà u megliu per u mantellu di u vostru cane.Certi cani anu diverse lunghezze è stili nantu à e diverse parti di u so corpu, perchè avete bisognu di uni pochi di spazzole diffirenti.

Sbucciate i tappetini tenendu a pelliccia di u vostru animali vicinu à a pelle è travagliendu delicatamente u tappettu.Tagliate stuoie chì ùn ponu esse spazzolate.Tenite in mente chì i cani di capelli longu puderanu bisognu di spazzole ogni ghjornu, mentre chì i cani di capelli corti sò spessu bè cù una spazzola una volta à settimana.

U tempu di bagnu

cane-g3569a9dcd_640

A maiò parte di i cani sò solu esse bagnati una volta ogni settimana o duie.Quandu si bagnà u vostru cane, aduprate assai acqua calda per mantenelu bellu è umitu, è assicuratevi di travaglià u sapone in a pelle è a pelle di u vostru cane.Accuminciate in cima è travaglià u vostru modu.U mo shampoo per cani preferitu hè chjamatu Clear Advantages: Totally Natural Pet Shampoo by earthbath.Hè assai bè, cusì ùn aghju micca bisognu di aduprà assai.

Passate un pocu di tempu extra nantu à u collu di u vostru cane, induve u so collu hè normalment.Hè assai impurtante di mantene sta zona pulita.Duranti u bagnu, fate un cuntrollu rapidu in tutta a pelle di u vostru cane per tagliate, ticks, o pelle irritata.

Di solitu lavu a faccia di Doc l'ultimu per impedisce di mette u sapone in l'ochji o u nasu.Per prutege l'ochji di u cane, pudete mette una goccia d'oliu minerale intornu à ogni ochju.Una bola di cuttuni pusata in ogni orechja aiutarà à mantene l'acqua fora.Quandu aghju sciacquatu a faccia di Doc, li copre l'ochji cù a mo manu.A so barba hè dura per esse pulita cumplettamente, ma aiuta à mantene a più corta.

Pudete ancu cumprà prudutti speciali pensati per mantene a barba di u vostru cane pulita.Risciacquate sempre bè per impedisce chì a pelle di u vostru cane si secca.Se u vostru ghjacaru hà prublemi di a pelle, aduprate un shampoo chì hè medicatu o pensatu per a pelle sensitiva è mantene in a bagnera per lascià u sapone in 15-30 minuti prima di risciacquare.Pudete ancu cumprà l'acondicionatori di mantellu chì sò o spruzzi senza lasciare o sò lavati dopu.

Lasciate u vostru ghjacaru seccu per uni pochi di minuti in a bagnera, poi asciugatelu.Pudete ancu cumprà secadori speciali per cani chì ponu custà in ogni locu da $ 30 à $ 300, o pudete aduprà un secadoru di capelli regulare in un ambiente frescu.

Pudete spazzolu fora mentre u soffiu seccu per aiutà à asciucà più veloce.Assicuratevi di asciucà bè i pedi di u cane.U mo veterinariu ricumandemu d'aspittà 3 ghjorni prima o dopu à u bagnu per applicà e pulci / tick meds, salvu chì ùn utilizate un shampoo à base di farina d'avena.

Haircut

grooming-g9e6f2d99b_640

Subitu dopu à un bagnu hè u tempu perfettu per u mantenimentu di u mantellu.Cumu tagliate i capelli di u vostru cane hè veramente à voi.Pudete mantene a fur a listessa lunghezza in tuttu cù un cucciolo cut, o solu trim certu parti.Pudete ancu pruvà un haircut basatu annantu à a razza di u vostru cane.U mischju di Terrier Scozzese di a mo mamma hè fantasticu cù un tagliu di capelli tradiziunale di Scottie.Lasciate a vostra petite asciucà circa 75% prima di dà un tagliu di capelli, è assicuratevi di spazzola u so mantellu.

Hè utile chì qualchissia vi aiuta à mantene u vostru cane fermu.Se u vostru ghjacaru cumencia à squirm o pari stressatu, dà li alcuni tratta è pigliate una pausa rapida cù un ghjoculu è qualchì petting.

Di solitu tengu e gambe è u ventre di Doc tagliati abbastanza curtu per ch'ellu ùn coglie micca tanta terra è detriti.Aghju utilizatu forbici è globu di l'ochju a lunghezza paragunendu cù a lunghezza di u mo dettu.A so pelliccia di a gamba hè circa quant'è a prima parte di u mo dettu indice, è a so pelliccia di u ventre hè a mità di a lunghezza di u mo dettu.Mantene a pelle vicinu à a pelle per impediscenu di chjappà u vostru cane cù e forbici.I Clippers ponu esse stabiliti à una lunghezza standard per ùn avè micca misurà sè stessu o preoccupate di tagliate a pelle di u vostru cane.

U vostru ghjacaru puderia avè i pedi di petti, cusì attentu à mantenelo sempre quandu avete travagliatu nantu à i so pedi.Quandu tagliate a barba o a faccia, fate cura di ùn tagliate micca i baffi, perchè pò esse assai doloroso per u vostru cane.

Cunsiderate tramindui clippers è forbici per l'arnesi di grooming.Clippers sò fantastichi per ottene un capelli uniforme, ma u rumore pò ancu disturbà a vostra mascota.I forbici sò boni per i capelli più longu è uttene spots cum'è i pedi è a faccia.I forbici sò megliu per l'animali chì ùn piacenu micca u rumore di i clippers di capelli, ma hè più faciule per chjappà a pelle di a vostra petite cù forbici.Andate per clippers chì anu diverse lunghezze di lame è forbici chì sò curtite è affilate è chì anu bordu drittu.


Tempu di Postu: Set-05-2022