Cumu fà chì u vostru cane smetta di Pawing?

Un cane cava per una varietà di motivi - l'avè, l'odore di l'animali, u desideriu di ammuccià qualcosa di manghjà, un desideriu di satisfaczione, o solu per scopre a prufundità di a terra per l'umidità.Se vulete alcuni modi pratichi per mantene u vostru cane da scavà buchi in u vostru cortile, ci sò assai cunsiglii è trucchi chì pudete leghje.

D1

1. Train Your Dog

1.1 Pigliate u vostru cane è andate à una classa di furmazione basica.

Aduprate un accostu calmu è cunfidendu à a vostra furmazione basica è u vostru cane vi deve vede cum'è u so capu.I cani pensanu in termini di dominanza, equilibriu è cumandamentu.Quandu tuttu va bè, u vostru cane vi deve mustrà

rispettu più grande è ricurdate tutte l'istruzzioni insegnate durante a furmazione.

Insegni à u vostru cane cose cum'è "Stop!"Siate", "scendete", stu tipu di cumandamentu basicu.Praticà questi per almenu dece minuti à ghjornu.

D2

1.2 Eliminate l'annullamentu di i cani

I cani spessu scavanu buchi per noia.Se u vostru ghjacaru spessu fighja à una recinzione per longu periudi di tempu, si lamenta in una voce bassa, o hè iperattivu cum'è un freak chì scava una fossa, pò esse annoiatu.Allora ùn lasciate micca chì u vostru cane s'annoiate tuttu u tempu:

Dà i ghjoculi è fate un caminu di tantu in tantu, soprattuttu se u vostru cane hè ghjovanu è ùn hà micca altre attività recreative.Dà sti ghjoculi una volta ogni tantu per mantene u vostru cane eccitatu.

Camminate o corre cù u vostru cane.Camminate u cane almenu duie volte à ghjornu è cunsiderà scaccià qualcosa cum'è una bola di tennis per fà veramente un eserciziu.Quandu u cane si stanca, ùn scavà micca.

Lasciate u vostru cane ghjucà cù altri cani.Pigliate u vostru ghjacaru à un parcu di cani induve si pò annusà, caminari, o truvà un cumpagnu di a so scelta.I cani ùn si annoianu mai quandu altri cani sò intornu.

1.3 Educazione di Frustrazione Moderata

Se entrene u vostru ghjacaru, solu risponde à scavà i buchi.Allora avete bisognu di truvà un modu per vede infelice quandu u cane scavà un pirtusu."Ricurdatevi: ùn ci hè nunda di punisce u cane dopu chì hà digià scavatu u foru, è pò causà à tene un rancore è scavà di novu.

  • Mettite una manguera in l'area induve u cane spessu scavà.Mentre u cane scava, accende a mangue è lasciate l'acqua.
  • Riempite l'area cù rocce per chì i cani ùn li ponu più tuccà.Petri grossi è pesanti sò più efficaci perchè sò difficiuli di spustà.
  • Pone u filu barbed in una capa superficiale di terra.U ghjacaru si sentia male per inciampare nantu à u filu.Questu funziona megliu intornu à una recinzione.

D5

1.4 Prestate più attenzione à u vostru cane

U vostru ghjacaru pò pensà chì scavà un pirtusu in u vostru bellu giardinu hà da piglià a vostra attenzione, ancu s'ellu hè u tipu sbagliatu.Se pensate chì puderia esse una causa, ignurate dopu chì u burrows è fucalizza nantu à qualcosa altru - un bonu cumpurtamentu.

Assicuratevi chì u vostru cane hà assai tempu per passà cun voi in altri modi.I cani felici ùn anu micca bisognu di circà l'attenzione in tutti i posti sbagliati.

2. Cambia l'ambiente di vita di i vostri cani

2.1 Custruisce una fossa di sabbia.

Un sandpit in u giardinu seria un bonu locu per un cane per scavà.Incuragisce u vostru cane à ghjucà in spazii diversi da quelli induve hè ristrettu.

Circundete a fossa di sabbia è riempia cù terra fresca.

Sepulta i gadgets è l'odori in a sandbox di u cane è incuraghjenu u vostru cane à nutà è l'utilizanu.

Se pigliate u vostru cane chì scavà in una zona senza marcatu, hè ghjustu di dì "ùn scavà" è portallu à un spaziu specificu induve ellu pò scavà in pace è senza disturbu.

D6

2.2 Crea un locu ombra fora per u vostru cane.

Se ùn avete micca un parasole fora per mantene u frescu durante l'estiu, pò scavà un pirtusore per truvà u so propiu refuggiu da u calore.Hè soprattuttu veru s'ellu scava vicinu à l'edificazioni, l'arburi è l'acqua.

  • Dà à u vostru cane un canile grande è còmode per ammuccià da u calore (è u friddu).
  • Per prutegge da u calore è u fretu estremu, ùn lasciate micca u vostru cane fora senza una prutezzione adatta.
  • Assicuratevi chì u vostru ghjacaru hà una ciotola piena d'acqua è ùn l'hà micca chjappà.Ùn lasciate micca senza acqua tuttu u ghjornu.

2.3 Sbarazzarsi di qualsiasi roditori chì u vostru cane puderia perseguite.

Certi cani sò cacciatori naturali è amanu perseguite.Se ci hè un pirtusu in i radichi di un arbulu o altra pianta, o un caminu chì porta à u pirtusu, a vostra petite pò esse caccia un altru animali chì vole.

Truvate un modu "sicuru" per mantene i roditori, o rende a vostra zona pocu attraente per i roditori.(Se ùn site micca sicuru di quale animali avete trattatu, chjamate un espertu).

"Ùn" aduprate micca velenu per cuntrullà i roditori in a vostra zona.Ogni velenu chì pò dannà i roditori hè ancu una minaccia potenziale per u vostru cane.

D7

2.4 Ùn lasciate micca scappà u vostru cane.

U vostru ghjacaru pò pruvà à scappà di a casa, truvà qualcosa, andate in un locu, è solu scappà.Se u pirtusu chì hà cavatu era vicinu à una fence, saria più prubabile.Se pensate chì questu puderia esse u casu, pruvate à scopre esattamente ciò chì hè u vostru cane

andaraghju à scappà è ricumpensalu cù qualcosa per mantenelu in u giardinu.

Mettite un filu in a terra vicinu à a fence.Assicuratevi chì ùn ci sò micca oggetti affilati vicinu, o almenu luntanu da u vostru cane.

Linea vicinu à a fence hè arrubbata, bluccà a surtita.

Hè megliu intarrà una fence in a terra.In generale, un recintu intarratu da 0,3 à 0,6 metri di prufundità in terra hè menu prubabile di esse scavatu.

2.5 Eliminate a tentazione.

Quantu più tentazioni hà un cane, u più difficiule hè di piantà di scavà.Allora chì hè a vostra suluzione?Eliminate a tentazione è fate i vostri ordini megliu eseguiti!

  • I cani piacenu à scavà a terra fresca.Sè vo travaglià in un giardinu, caccià a terra fresca da induve u vostru cane pò tuccà, o copre.
  • Andate quì è scavà l'ossi o ciò chì u vostru cane hà intarratu.Ùn lasciate micca chì u vostru cane vi vede fà.Riempite u burato quandu avete finitu.
  • Se fate u giardinaggiu, ùn lasciate micca chì u vostru cane vi vede scavà, perchè questu mandarà un missaghju pusitivu per ellu.
  • Mantene u giardinu pulitu.
  • Eliminate l'odori attraenti.
  • Risolve ogni prublema di roditori o altri animali chjuchi.

 


Tempu di Post: 24-May-2022