Cumu migliurà a qualità di vita di i vostri misgi?

Per fà un animali di una vita d'alta qualità, site sicuru di capiscenu a qualità di vita di a vostra petite, ma ùn pudete micca dumandà direttamente i so sentimenti, ma osservendu u cumpurtamentu di a vostra petite, pudete ancu sapè chì aprenu micca felice oghje, cum'è l'appetite hè exuberante, hè assai attivu, è avè un ghjocu à i ghjoculi favuriti.

Ci hè quattru aspetti chì l'amatori di l'animali anu bisognu di sapè:

Prima, un ambiente còmode

1. Mentre i misgi anu un bonu manicu è sò faciuli di "masturbazione", a splutazioni hè diventata ancu un grande prublema per i pruprietarii.I peli di l'animali di l'animali ponu cascà intornu à a casa cum'è l'animali si movenu, facendu difficiuli di sguassà, è appiccicà à a robba hè ancu più difficiuli di sguassà.

Cusì avete bisognu di l'aspiratore cù una forte capacità di caccià i capelli, a lavatrice chì pò lavà i capelli nantu à i vestiti per aspittà l'apparechju di casa.

2. L'odore hè ancu un prublema cumuni per tutti l'animali.I misgi puzzanu male quandu manghjanu o escreanu in casa.Apertura una finestra per ventilà à i tempi ordinali pò esse bè, ma ghjuntu in l'invernu, a temperatura di l'aria hè estremamente bassu, apre una finestra per ventilà stu tipu di metudu di sapori spargugliati hè ovviamente impracticable.

Cusì avete bisognu di un sistema d'aria fresca chì pò circulà è cambià l'aria in a stanza, o un purificatore d'aria cù funzione deodorante, chì hè ancu una bona scelta per sguassà l'odori.

c1

Dui, dieta raghjone

1. L'aversione di i misgi à l'acqua potabile hè unu di l'abitudini più cunnisciuti è vexing per a maiò parte di i pruprietarii, cum'è beie pocu acqua pò purtà à una varietà di malatie renali fatali.I misgi, invece, anu una alta qualità di l'acqua, è l'acqua corrente aumenta a freccia è a freccia cù quale beie.

Cusì avete bisognu di cumprà funtane d'acqua automatica per incitarà i misgi à beie più acqua.I misgi piace à beie l'acqua corrente, senza gustu.

2. Perchè i misgi sò puramente carnivori.L'alimentu di gattu bè pò risponde perfettamente à i bisogni nutrizionali di u corpu di u gattu, l'alimentazione hè cunvene, ma l'alimentu di gattu cattivu hè di più in più malatu, cusì l'ufficiale di cacca di pala hà bisognu di cumprà un pastu di gattu bonu, uni pochi di yuan un alimentu di gattu catty, in fondu ùn pò micca scuntrà u standard minimu di l'alimentu di gatti 50% cuntenutu di carne.

È a carne cruda hè a megliu fonte di proteini animali è di grassu, è ancu di idratazione, perfetta per a natura di u gattu.U svantaghju hè a suscettibilità à i parassiti.

Dunque, u megliu modu per i misgi per manghjà hè l'alimentu di gatti + l'alimentu di gatti fatti in casa, perchè i misgi saranu più sani.

C2

Trè, esame fisicu regulare, immunizazione regulare è misure di deinsectization

Hè assai necessariu per i misgi per avè un esame fisicu regulare, chì hè u listessu cum'è l'esame fisicu umanu.Duveranu verificà u so statu fisicu regularmente.Se si trovanu prublemi, ponu esse trattati in anticipu per evità prublemi più grande.Ùn ci hè micca un requisitu duru è veloce per l'esame fisicu di u gattu.I misgi ghjovani cù l'immunità debule pò avè un esame fisicu ogni annu, mentre chì i misgi adulti cù u sviluppu fisicu sanu è una qualità fisica forte pò avè un esame fisicu ogni dui anni o più.

C3

L'immunizazione è e misure di deworming sò essenziali, a deworming di u corpu in generale deve esse fatta una volta in 2 simane, 3-4 volte pò esse fatta, l'adulti generalmente facenu una volta in 3 mesi, manghja carne cruda una volta à u mese.

L'insetti repellent in vitro hè purificatu cumunimenti pulci, pidocchi è cusì, generale 3 mesi hè abbastanza.

Cat 3 couplet, sottu à a circustanza chì i risorsi finanziarii permette, pò principiatu da u sicondu annu, fà esaminazioni anticorpi à u ghjattu ogni annu, è u piriudu validu di validità chì paese vaccina cane salvaticu stabilisce à inject cane salvaticu hà un annu solu, dinù un annu cusì.

C4

Quattru, sapete quandu accumpagnà u vostru animali

I misgi anu bisognu di a cumpagnia umana per diventà più intimi, è i misgi solu bisognu di 20-30 minuti di ghjocu per ghjornu.Cusì avete bisognu di ghjucà cù u vostru ghjattu ogni ghjornu.Ghjucà cù i misgi pò aiutà à ottene un entrenamentu assai necessariu, è pò ancu aiutà i misgi à riduce l'impulsu di a preda.

C5

Quessi parenu simplici, ma ùn hè micca faciule fà!

Per fà questu, u poviru deve sempre attentu à a salute, l'abitudini è e preferenze di l'animali, per furnisce l'alimentu chì hè veramente adattatu per elli.Caru ùn significa micca adattatu per elli.L'immunizazione regulare, a deworming, a sterilizazione è i controlli fisici costanu tempu è soldi.Solu cù un sensu di rispunsabilità è cunsiderà l'animali cum'è membri di a famiglia ponu esse truvati è curati in una manera puntuale quandu sò malati.L'animali sò felici si sò amati è disposti à sacrificà u so tempu persunale per a cumpagnia è a cura.


Tempu di Postu: 27-Jan-2022