Cumu cunnosce u vostru animale disidratatu?Pruvate Sti Testi Semplici

Autore: Hank Champion

Cumu sapè se u vostru cane o ghjattu hè disidratatu

Tutti sapemu chì l'idratazione di ogni ghjornu hè essenziale per noi, ma sapete chì hè cruciale ancu per u vostru animali?In più di aiutà à prevene e malatie urinarie è renali, l'idratazione curretta ghjoca un rolu in quasi ogni funzione di u corpu di a vostra mascota.

Cumu l'animali si disidratanu?

Ci hè parechje manere per i cani è i misgi per esse disidratati.Quessi ponu varià da ùn beie abbastanza acqua è troppu tempu in u calore à e cundizioni chì causanu vomitu è ​​diarrea o malatie sottostanti cum'è malatie renali è diabete.

I segni di desidratazione

I sintomi per l'animali pò varià secondu a gravità di a desidratazione.I signali di desidratazione in i cani è a desidratazione in i misgi ponu include:

  • A perdita di l'appetite
  • Cunfusione
  • Depressione
  • Bocca secca
  • Ansimazione eccessiva
  • Mancanza di coordinazione
  • Letargia
  • Perdita di l'elasticità di a pelle
  • Gengive secche e appiccicose
  • Problemi respiratorii
  • Attaccu o colapsu
  • Ochji affundati

Cumu pruvà a desidratazione

Fortunatamente, ci sò teste simplici chì sò faciuli di fà sè stessu, è avemu amparatu da u veterinariu Dr Allison Smith.A prova ch'ella conduce sò:

A prova di Turgor di a pelle, chjamata ancu a prova di desidratazione di a pelle, hè dimustrata in u video è pò travaglià per i cani è i misgi.Basta à alzà a pelle da l'omoplate di u vostru animali è liberala.

Se u vostru cane o ghjattu hè idratatu, a pelle torna à a so pusizione normale rapidamente.Se u vostru cane o ghjattu hè disidratatu, avarete una reazione di a pelle di tenda induve si ferma è ùn si snap back.

Un altru teste di desidratazione per i cani è i misgi hè di guardà a so bocca è e gengive.Quandu si alza u labbre di u vostru cane o gattu, vulete vede chì a so bocca hè rosa è umita.Se tuccate e gengive è si sentenu appiccicosa, o i vostri ditti si attaccanu cusì chì avete da sbucciallu, pò esse un signu di desidratazione.

Sè vo notate sti signali cù u vostru animali, vi tocca à cuntattà u vostru veterinari per cunfirmà a vostra prova.E mentri questu pò esse ovvi, u megliu modu per mantene a vostra mascota idratata hè di assicurà chì anu accessu à assai acqua fresca è pulita.

Quantu acqua hà bisognu à u vostru animali?

Eccu una bona regula per aiutà à calmà a sete in i cani è i misgi è per una idratazione sana;hè chjamatu u Ratio 1: 1.L'animali anu bisognu di 1 onza d'acqua per 1 libbra di pesu di corpu à ghjornu per esse idratati bè.

Cumu incuragisce l'animali à beie più acqua

Una fontana per animali domestici hè un modu excelente per incuragisce l'animali per esse idratati.I misgi è i cani sò naturalmente attratti da l'acqua in muvimentu, cusìfontane per animali domesticiaiutu cù u cruciale 1-to-1 Ratio inducenduli à beie più cù acqua pulita, fluente, filtrata chì hà un gustu megliu.Pudete truvà una varietà di funtani per i cani è i misgi fatti da diversi materiali durable quì per assicurà chì i vostri animali sò stati sani è idratati per chì tutti avete un veranu sicuru è felice.


Tempu di post: Jul-18-2022