Cumu riduce l'impattu di i cambiamenti di stagione nantu à l'animali?

L'animali di l'animali sò vulnerabili à e malatie causate da u cambiamentu climaticu cum'è e stagioni cambianu.Cumu pudemu aiutà l'animali à passà stu tempu?

# 01In una dieta

U vaghjimu hè una stagione per i misgi è i cani per avè un grande appetite, ma per piacè ùn lasciate micca chì u temperamentu di i zitelli manghja troppu, hè faciule per causà discomfort gastrointestinali o diarrea, per quessa hè suggeritu di "cuntrullà a quantità di cibo, avè più pasti à ghjornu, ma menu cibo à ognunu ".

Tuya-Smart-Pet-Feeder-2200-WB-TY9

Cunsiglii:

  • Cambia l'alimentu: quandu cambiate l'alimentu per l'animali di l'animali, ùn rimpiazzate micca completamente cù l'alimentu novu, ma mischjà cù l'alimentu di l'animali precedente.
  • Sigillatu è a prova di umidità: cum'è u clima diventa frescu, l'alimentu hè faciule di vultà à l'umidità, cusì l'alimentu di l'animali deve esse sigillatu è priservatu, è u dessicante in l'alimentatore intelligente deve esse rimpiazzatu in u tempu.

# 02 Salute di l'acqua potabile

Dopu à l'iniziu di u vaghjimu, ci hè di solitu un brevi ritornu à u clima caldu, cusì l'animali anu ancu beie assai acqua per prevene un colpu di calore.Quandu si face più freti è più freti, l'animali anu bisognu di mantene caldi.Hè megliu beie acqua à temperatura constante, chì aiuta à prutege a salute gastrointestinali.

https://www.owon-pet.com/pet-water-fountain/

Cunsiglii:

  • Pulizia rigulari: ancu s'è a crescita di bacteria in u vaghjimu ùn hè micca cusì veloce cum'è in l'estiu, hè ancu necessariu di rimpiazzà regularmente l'elementu di filtru è spessu cambia l'acqua.Hè ricumandemu di pulizziari l'elementu di filtru una volta ogni 1-2 settimane è cambià l'elementu di filtru una volta à u mese.
  • Beie l'acqua di temperatura constante: beie acqua à temperatura constante hè più adattatu per u vaghjimu è l'invernu per prutege l'intestini è u stomacu di l'animali.Pudete equipà una barra di riscaldamentu per un dispenser d'acqua intelligente, in modu chì pò ancu beie acqua calda ~

# 03 Attività outdoor

U vaghjimu è l'invernu sò i periodi quandu u ciculu fisiulogicu di l'animali di l'animali righjunghji un statu megliu.U clima frescu hè ancu più adattatu per caminari fora.Hè ricumandemu di piglià a vostra mascota fora ogni ghjornu o ogni simana per gode di i cambiamenti di e quattru stagioni, chì hè benefica per a salute fisica è mentale di l'animali.

Cunsiglii:

  • Escursione all'apertu: Ùn tutti i misgi è i cani sò cunfortu per andà fora, è in generale ùn hè micca cunsigliatu per piglià i misgi timidi è i cani ghjovani fora.
  • Evite i mosquitoes: Quandu viaghjate cù un cane chjucu, aduprate un trolley per l'animali per mantene a vostra mascota luntanu da i mosquitoes.

# 04 Camina u cane

In u vaghjimu, cum'è u clima hè più frescu, i cani diventanu più attivi quandu sò fora.Certi cani ponu esse aggressivi, cusì avè un collu còmode è una correa senza mani.

 


Tempu di Postu: Dec-28-2021