Cumu risolve u prublema di lacrime di cane?

I tacchi di lacrime di cane sò un prublema cumuni, è quellu chì pò esse un grande prublema per i cani shovelers.Per via di l'esistenza di lacrime, i cani cù dui marchi scuri sottu à l'ochji, u cane uriginale pulito è bellu hè custrettu à riduce u so livellu d'apparenza, affettanu l'apparenza, seriu minacciarà i prublemi di salute di u cane, più difficiuli.

  • Perchè i cani anu lacrime?

1. A Dieta

A dieta hè a causa più cumuna di segni di lacrime in i cani.L'alimentu di cane eccessivamente salatu, insalubre o altri alimenti ùn sò micca adattati per i cani, cusì i cani sò propensi à i marchi di lacrime.

2. I Capelli

L'occhi di u cane intornu à i capelli hè troppu longu, faciule d'entra in l'ochju per stimulà e lacrime di u cane, è troppu secrezione lacrimale ùn pò esse escluditu da a glandula lacrimal, pò solu scorri fora di l'angulu di l'ochju, cù u tempu, u furmazione di lacrime.

3. A Malattia

Cause di prublemi di malatie.Cum'è l'inflamazioni di a glàndula lacrimale, l'otturazione di u duct nasolacrimal, l'infezzione di l'orechja, e malatie oculari, affettanu direttamente a scarica di lacrime o stimulanu a secrezione eccessiva di lacrime.

4. Eredità genetica

I difetti genetichi congenital o congenital pò ancu purtà à marchi lacrimali, cum'è grande lacrimal glandula, lacrimal glands sensibule, ducts nasolacrimal magre, etc.. Ci sò qualchi razzi specifichi cani cani cortu nasu, cum'è Xi Shi, Yorkshire, Law dou, etc. , Perchè u tubu nasale lacrimale hè troppu curve, a vitezza è a quantità di scaricamentu di lacrime hè limitata, hè faciule per causà u prublema di a marca di lacrime.

  • A suluzione à a lacrima di cane

1. Cambia Foods

Sustituisce l'alimentu per cani di alta qualità o l'alimentu casanu.Per i cani cù lacrime alimentari, sceglite un alimentu di alta qualità è più sanu.Sì avete u tempu è l'energia, pruvate à fà un alimentu frescu per u vostru cane.

2. Mantene Clean

Mantene l'igiene intornu à l'ochji sguassate regularmente l'ochji di u cane è tagliate i capelli sopra à l'ochji.Quandu tagliate, fate un pettine à traversu i capelli è fate cura di ùn lascià micca entra in l'ochji di u vostru cane mentre u corta.Asciugà i vostri ochji delicatamente cù salviette di cuttuni o lacrime di cane.Ùn aduprate micca troppu forza!

3. Utilizà Supplementi di Salute

Trattate u vostru cane cù supplementi di tearmark, cum'è u polveru di mirtilli da Vison Gold, chì ponu aiutà à riduce i marchi di lacrime è riduce a crescita di bacteria in l'ochji, calmante l'ochju è migliurà a salute di l'ochji di u vostru cane.

4. Esame Hospital

Sè a causa di i prublemi di malatie è difetti di nascita, deve prima andà à l'uspidale per fà un esame formale o cunsultà un duttore, piglià trattamentu scientificu è efficace.

Sempre chì avete maestru di u metudu ghjustu, u prublema di i marchi di lacrime ùn hè micca cusì difficiule di risolve.A salute di i cani ùn pò esse separata da l'osservazione attenta è a cura di ogni gestore di l'excrementi.

 


Tempu di Postu: 29-Mar-2022