National Cat Day - Quandu è Cumu celebrà

微信图片_202305251207071

Ghjornu Naziunale di u Gattu 2022 - Quandu è Cumu celebrà

Sigmund Freud hà dettu: "U tempu passatu cù un gattu ùn hè mai persu", è l'amatori di i gatti ùn puderanu micca più d'accordu.Da i so antichi deliziosi à u sonu calmante di ronrone, i misgi anu truvatu u so modu in i nostri cori.Dunque, ùn hè micca maravigghiusu perchè i misgi anu una festa, è avemu da riviseghjà alcune grandi modi per celebrà cun elli.

Quandu hè u ghjornu Naziunale di Cat?

Pregunte à qualsiasi amatori di gatti, è vi diceranu chì ogni ghjornu deve esse una festa per i misgi, ma in i Stati Uniti, u National Cat Day hè celebratu u 29 d'ottobre.

Quandu hè statu creatu u ghjornu di u gattu naziunale?

Sicondu l'ASPCA,circa 3,2 milioni di misgi entranu in rifugi d'animali annu.Per quessa, in u 2005, l'Espertu di Stile di Animali è l'Avucatu di l'Animali Colleen Paige hà criatu u National Cat Day per aiutà i felini protetti à truvà una casa è celebrà tutti i misgi.

Perchè i misgi sò grandi animali?

Comparatu à l'altri animali, i misgi sò abbastanza bassu mantenimentu.È cù tutta a so persunità è u carisma, ùn hè micca maravigghiusu chì i misgi anu inspiratu artisti è scrittori in tutta a storia.Ancu l'Egiziani pensanu chì i misgi eranu criaturi magichi chì portanu a bona furtuna à e so case.È ci pò esse qualcosa per quessa perchè a ricerca mostraparechji benefici per a salute di avè i misgi, cumpresa a diminuzione di u vostru risicu di malatie di u cori, aiutendu à dorme è ancu u putere per aiutà un corpu à guarisce.

Cumu celebrà u ghjornu di u gattu naziunale

Avà chì avemu stabilitu perchè i misgi meritanu u focu, eccu uni pochi di manere per aiutà à celebrà li!

Condividi e foto di u vostru gattu

Ci sò tanti video carini è divertenti è ritratti di i misgi nantu à e social media, pensate chì Internet hè statu fattu solu per elli.Pudete entre in u divertimentu publicendu una foto o un video di u vostru amicu furry per u National Cat Day.Mentre i misgi sò naturalmente fotogenici, eccu un ligame per alcuni cunsiglii per aiutàpiglià una gran fotocù u vostru telefunu o camera.

Vuluntariu in un rifugiu per l'animali

Circa 6,3 milioni d'animali di cumpagnie entranu in i rifugi di i Stati Uniti annu, di i quali 3,2 milioni sò misgi.Dunque, hè faciule capisce perchè tanti rifugi necessitanu vuluntarii.Se vulete aiutà à a cura di i misgi bisognu, ghjunghje à unu di i vostri refugghi lucali per sapè cumu esse un parente vuluntariu o un parente di cattivu.

Aduttà un gattu

Avè un gattu hè incredibbilmente gratificante, è indipendentemente da l'età chì cercate, hè più faciule ch'è mai per ricercà in linea è vede i misgi è i gattini in u vostru refuggiu lucale.In più, i refugghi di solitu cunnoscenu i so misgi abbastanza bè è ponu parlà di a so persunità per aiutà à truvà u megliu adattatu per voi.

微信图片_202305251207072

Dà un rigalu à u vostru gattu per u ghjornu di u gattu naziunale

Un modu divertente per celebrà u vostru amicu furry hè di dà li un rigalu.Eccu uni pochi di idee di rigalu di gatti chì tutti dui vi apprezzerete.

Regali per mantene i misgi attivi - Cat Laser Toys

U gattu mediu dorme 12-16 ore à ghjornu.Dà u vostru ghjattu un ghjoculu laser incuraghjerà l'eserciziu è incitarà a so preda naturali per stimulazione mentale.Pudete truvà una scelta eccellente di ghjoculi è cumprà cun fiducia, sapendu chì sò sicuri è divertenti per voi è u vostru gattu.

Regali per aiutà à piglià a cura di u vostru gattu - Litter Box autopulente

I misgi sò cum'è noi in quantu preferanu potty in un locu limpiu è ben mantinutu.Allora, u so litterbox deve esse scooped ogni ghjornu, o dà li una Litter Box Auto-Cleaning.Questu hà da assicurà chì u vostru ghjattu hà sempre un locu frescu per andà mentre vi furnisce settimane di pulizia senza mani è un cuntrollu di l'odore superiore, grazia à a so lettiera di cristalli.

Alimentatore automaticu

L'alimentazione consistente è porzionata sò boni per a salute di u vostru ghjattu è u benessere generale.Ùn mai preoccupà di mancà l'ora di manghjà di u vostru gattu hè bonu per a vostra tranquillità.AAlimentatore automaticu Smart Feedvi farà felice tramindui.L'alimentatore si cunnetta à u Wi-Fi di a vostra casa, chì vi permette di programà, aghjustà è monitorà i pasti di a vostra mascota da ogni locu cù u vostru telefunu utilizendu l'app Tuya.Pudete ancu pianificà i pranzi prima di a matina, perchè u vostru gattu ùn vi svegliarà micca per u colazione quandu avete bisognu di dorme, è dumandate à Alexa di dà à u vostru amicu pelu un snack in ogni mumentu.

Un rigalu per insegnà u vostru gattu à e zone fora di i limiti in a vostra casa

I banchetti, i latti di basura, i decorazioni di vacanze è i rigali ponu attruverà u vostru gattu.Pudete insignà elli à evità sti tentazioni cù un Mat Training Pet Indoor.Stu tappettu di furmazione intelligente è innovativu vi permette di insegnà rapidamente è in modu sicuru à u vostru gattu (o cane) induve sò i spazii fora di a vostra casa.Pone u tappettu nantu à a vostra cucina, divano, vicinu à l'equipaggiu elettronicu o ancu davanti à l'arbre di Natale per mantene l'animali curiosi fora di prublemi.

Sè vo avete lettu finu à quì, a probabilità hè chì site un grande fan di i misgi è aspettate di celebrà u ghjornu di u Gattu Naziunale u 29 d'ottobre. Tuttavia, sè ùn avete micca un gattu è site prontu à purtà unu in a vostra vita. , Vi ricumandemu à fighjà unu di i tanti belli misgi o gattini in unu di i vostri rifugi lucali è amparà di più leghjendu nantu à l'adopzione di gattiquì.


Tempu di Post: 25-May-2023