Salute di l'animali - Dieta

A crescita sana di l'animali include parechji aspetti.

Frà elli, a dieta hè senza dubbitu u più impurtante.

Nta l'ultimi anni, sottu a guida di e persone chì travaglianu in l'industria di l'animali di l'animali, parechji prupietari pooper anu sceltu di cumprà l'alimentu di cane è di gattu finitu per l'alimentazione, ma assai sceglienu ancu di fà l'alimentu artificiale.

Next, Mu Jianchen per voi pala cacca ufficiali à ricurdà a dieta di l'animali di gattu cane bisognu à pagà attente à lu!

Dieta di un gattu

A maiò parte di e famìglie preparanu panini steamed cù fegato di pollo è risu cù zuppa di pisci per i misgi, ma ignoranu e caratteristiche fisiologiche particulare di i misgi.L'alimentu furnitu à i misgi spessu cuntene troppu calori è hè difficiule di equilibrà a nutrizione.

Questu porta à una crescita ritardata è ancu sintomi cum'è diarrea, stitichezza è obesità.

Dunque, l'alimentazione di u ghjattu di l'animali, un pocu di cibo deve esse alimentatu cù cura.

1. Latti

I misgi ricevenu tutta l'acqua chì necessitanu da u latte, è ancu alcune di e so calorie da i carbuidrati.Ma i misgi ùn ponu micca sustene a so crescita è u sviluppu cù u latti perchè i misgi adulti ùn anu micca l'enzima lactase, perchè ùn ponu micca assorbe a lattosa in u latte.

Questu pò purtà à i movimenti di l'intestione suave o dissenteria.

2. Pesci crudu

Certi pesci crudi cuntenenu enzimi chì distrughjenu a vitamina B1, lascendu u corpu deficientu, chì pò purtà à convulsioni, attacchi di cori, scossa indiretta è altre cundizione in i misgi.

Ma sta enzima pò esse distrutta da u calore, cusì ùn pruvate micca di alimentà u vostru pesciu crudu.

3. Fegato è carotte

In l'allevamentu di gatti, u rapportu normale Ca / P hè di circa 1: 1.Ma u fegatu hè menu calciu è più fosforu, i misgi manghjanu fegato per un bellu pezzu, portanu à a so propria carenza di calcium, causendu raquitismo è osteomalacia.

I casi severi ponu ancu causà disfunzioni di coagulazione, risultatu in un sanguinamentu agutu.

Inoltre, u fegato cuntene assai vitamina A, è a carota cuntene ancu carotene, chì si rompe in molécules di vitamina A.Sè vo nutriscia u vostru ghjattu sti dui cibi inseme per un longu tempu, u vostru ghjattu avarà troppu vitamina A, chì pò purtari a avvelenamentu accumulate, rigidità musculu, dolore à u collu, deformation joint, perdita di denti è altre malatie.

Dieta di dui cani

I misgi è i cani anu diverse esigenze per i nutrienti maiò, è i nutrienti in l'alimentariu di cane ùn sò micca abbastanza per risponde à i bisogni di i misgi.

I misgi anu da piglià una quantità adeguata di proteina, vitamini B, vitamina A, taurina è acidu eicosaptetraenoic da a so dieta.A carenza di taurina pò causà difetti neurologichi, crescita stunted, cecità, sorda è altre malatie.

Eccu uni pochi di più cose chì i cani anu da esse attenti à l'alimentazione.

1. Osse a punta

Pidemu chì i cani piacenu à masticari l'osse, è i raccoglitori di cacca spessu alimentanu l'ossi rimasti à i cani chì aspettanu à i so pedi.

Ma una cosa ch'elli devenu esse attenti à ùn fà hè di alimentà i so cani osse affilate, cum'è l'osse di pisci.

L'ingestimentu di l'ossu cù anguli o bordi aguzzi pò causà danni à u revestimentu di u stomacu di u cane, chì pò purtà à l'ulcera gastrica aguda.

L'apparizione brusca di sintomi aguti cum'è vomitu, micca manghjà, dolore addominale è trattamentu ritardatu si svilupperà in ulcera gastrica cronica, manifestata cum'è vomitu occasionale è soprattuttu in u tempu di digiunu di a matina, l'appetite hè bonu è cattivu, a malatia hè faciule d'aggrava. è ùn hè micca faciule esse guaritu cumpletamente.

Quandu i cani manghjanu assai osse à una volta, pò ancu causà difficultà à defecà.

2. Cioccolatini è cibi di zuccaru

Parechji pooches sò pampered with sweets and even chocolates.

Questu ùn hè micca bè per i cani.

Zuccaru altu, manciari altu grassu hè facile à fà cani grassu, chì vi purterà à una seria di malatie obesity-induced, comu fegato grassu, diabete, grassu altu sangue è cetara.

Questu pò dannà a locomozione, a circulazione è l'altri sistemi di u cane, è pò esse periculosa in a vita dopu.

U cioccolatu cuntene sustanzi cum'è a cafeina, a teobromina, chì si liganu à certi receptori nantu à a superficia di e cellule, impediscendu chì i sustanzi naturali di l'animali si liganu à i receptori.

Picculi quantità di cafeina è teobromina pò causà vomitu è ​​diarrea in i cani.Se pigliate troppu, i crampi musculari è ancu scossa pò accade.

3. Frutti di mare

Quandu si tratta di prudutti allergenici cum'è i frutti di mare, e differenze trà i cani sò ancu più grande.

In ogni modu, in generale, perchè l'alimentu di frutti di mare cuntene più istamina, hè facilitu per causà allergii, è i so sintomi varienu in gravità, cumprese rossu è gonfiore intornu à a bocca, irritabilità o prurito sistemicu, papule allergii nantu à a pelle è diarrea allergique.

Questi necessitanu una osservazione attenta da u pruprietariu per identificà l'alimenti chì u cane hè allergii.

In a dieta di l'animali, in più di manghjà, deve esse attentu à a tavola ùn pò esse ignorata.

Oghje, assai famiglii sarà spiciarmenti per animali à cumprà tableware, vi cunsiderà s'ellu hè benefica à a salute di l 'animali, Mu Jianchen per voi pala cacca ufficiali à presentà a scelta di tavulinu è igiene.

Oghje, i materiali più populari per a cena per animali domestici sò plastica, acciaio inox è Cina.

Frà elli, u bacinu di plastica hè assai ligeru, dolce è relativamente prezzu, chì hè u più grande vantaghju di u bacinu di plastica cottu, ma questu bacinu ùn hè micca adattatu per l'animali chì piace à muzzicà, i pezzi morsi seranu inghiottiti da l'animali, chì hà un impattu. nantu à a salute di l'animali.

L'acciaio inossidabile hè a prima scelta per i veterinari perchè l'acciaio inossidabile hè a scelta più sana per l'animali, sò resistenti à u calore, sanitarii, resistenti à a ruggine, resistenti à a corrosione è anu una longa vita di serviziu.

Sè esposti à l'alimentu caldu, i sustanzi tossichi in u clinker pò sfondate in u calore è esse cunsumati da l'animali cù l'alimentariu.Ma l'acciaio inox ùn deve micca preoccupatu di questu.

Inoltre, l'acciaio inossidabile ùn serà micca corrodutu se u pruprietariu hè occupatu cù altre cose è ùn riesce à pulizziari l'alimentu di l'animali.

A tessitura ceramica hè relativamente pesante, pò evità l'animali di l'animali quandu si manghjanu l'utensili scorri, più adattatu per u muvimentu di l'animali.A ceramica hà a durabilità, è se un bellu disignu hè aghjuntu, diventerà a moda perseguita da i ghjovani.In ogni casu, una disadvantage di a porcellana stessu hè chì hè fragile, per quessa ùn hè micca assai populari in u mercatu.

Sceglite una stoviglia adattata per l'animali per l'usu di i so figlioli, ma ancu deve sviluppà una bona igiene.

A pulizia è a disinfettazione di a tavula deve esse realizata dopu à ogni pastu per impedisce chì a tavola chì ùn hè micca pulita per un bellu pezzu diventerà un terrenu di crescita per i batteri, è per maximizà a prutezzione di a salute è a sicurità di i so figlioli.

 


Tempu di Postu: Nov-23-2022