Nota per l'amatori di l'animali domestici|16 Esperienza in avè un cane

Diversi cani chì guardanu a camera isolata nantu à un fondo biancu

Prima di avè u vostru cane, forse vi preoccupate di ciò chì duverebbe preparà per questu?Cumu possu alimentallu megliu?È parechje altre preoccupazioni.Allora, lasciami dà alcuni cunsiglii.

1. Età: a megliu scelta per cumprà cuccioli di dui mesi appena cane svezzatu, à questu tempu l'organi di u corpu è altre funzioni sò stati basamenti perfetti, a prima apparizione hè ancu mostrata, è ùn deve micca esse alimentata da a mamma di u cane.

2. Vaccine: u cucciolo hà bisognu di inject 3 agulla infetta vaccine è una agulla vaccina rabbia, intervallu tempu di inject vaccine per a prima volta hè più corta, hè di circa 20 ghjorni cuntrullà una agulla, infect vaccine è 3 anni di una agulla vaccina rabbia vale à dì più tardi. .

3. Deworming: à u stadiu apprupriatu età di u cane ci vole à fà deworming corpu, deworming hè divisu in corpu deworming è in vitro deworming.Repellent insetti in vivo impedisce principarmenti parassiti gastrointestinali, repellent insetti in vitro per impediscenu l'imbarcu in u fur in l'insetti.

4. U latti di capra: A cuntrariu di u latti di vacca, chì tende à esse intolleranti à a lactosa, u latti di pecura hè più vicinu à u latti di a mamma, chì pò aiutà à rinfurzà u calciu è i nutrienti.

5. Excretion: feci nurmali hè striscia morbida è dura moderata, urina giallu, è u cane maschile ci vole à crisciri à amparà à urinate.

6.Bathing: I cani chì ùn sò micca vaccinati o chì sò stati vaccinati per una settimana ùn deve esse lavati, perchè sò menu resistenti.In seguitu, a temperatura di u bagnu deve esse cuntrullata à 36 gradi à 40 gradi, micca troppu friddu è surriscaldamentu.

7. Training: Puppies pò fà qualchi furmazione di basi di puntu excretion, quandu si vulete escrezione tene à a pusizioni designatu, avanti è avanti uni pochi di volte u cane vi amparà à puntu.

8. Denti: I denti di u cucciolo sò sempre assai chjuchi è si sottumettenu un sustitutu di denti durante a crescita.Denti caduti caduta fora hè un fenomenu nurmali, ma s'ellu ci hè una doppia fila di denti senza cascà, l'attenzione deve esse pagatu à u prublema di crescita di denti in tempu.

9. Temperature: più di 26 gradi di l'aria condizionata in l'estiu hè apprupriatu, mantene a temperatura interna micca menu di 20 gradi in l'invernu, u cane hè ghjustu in casa per attentu à u caldu, sta volta a resistenza hè assai faciule per piglià un friddu .

10. Ambiente: l'ambienti deve esse manteni puliti è secchi, evitendu l'umidità, u cane di cane in tempu per bask in u sole di disinfettazione è sterilizazione, altrimente faciule di guidà a malatia di a pelle di cane.

11. Depilation: Certi cani longhi-haired vi sperimentà assai di depilation, chì hè assai sparse è pò ancu cumpariri scimmia faccia, ma questu hè normale, più tardi cresce gradualmente grossu.

12. Alimentazione: trè mesi fà perchè l'absorzione gastrointestinali di cucciolo hè debule, u putere di masticazione di i denti ùn hè micca forte, cusì l'alimentu di u cane deve esse dolce cù acqua calda pò esse manghjatu;Dopu à trè mesi, pò esse cambiatu à l'alimentu seccu per aiutà u vostru ghjacaru à struisce i denti.

13. Andate fora: Hè megliu di stà in casa finu à chì u vostru cane hè immunizatu cumplettamente per evità l'esposizione à i germi chì puderanu purtà à l'infezzione.

14. Supplementary food: pudete fà qualchi ligumi è frutti per i cani per manghjà, per aiutà à supplementu nutrimentu, ma u periodu di cucciolo attente à mashed in fangu, i cani adulti prestanu attenzione à a quantità ghjustu.

15. Intestini è stomacu: u cane appena ghjuntu in casa pò avè diarrea è vomiting per via di l'ambienti ùn hè micca adattatu, pudete alimentà bè alcuni probiotici per u cundizzioni gastrointestinali, pò aiutà à regulà a flora intestinali per allevà i prublemi di vomiting è diarrea di cuccioli. .

Ma se u gradu di seriu pò ancu soffrenu di parvovirus, distemper canine è altre malatie, bisognu di trattamentu medico puntuale.

16. Alimentazione: U tempu di alimentazione deve esse fissu è fissu, micca aleatoriu.L'alimentu principale deve esse l'alimentu di cane, supplementatu da verdura è frutti.

Sè sti dui aspetti ùn fà un bonu travagghiu vi purtari à u cane hè propensu à perde micca longu, crescita lentu è altri prublemi.

Per quessa, avemu bisognu di attentu à a selezzione di un alimentu nutrizionale per cani d'alta qualità.Pò aiutà u vostru cane à rinfurzà ogni tipu di nutrienti necessarii durante u prucessu di crescita per prumove a crescita è custruisce un corpu forte.

 


Tempu di Postu: Dec-23-2021