Amanti di l'animali domestici Notes|Cunsiglii per batte u calore

L'estate porta a pioggia torrenziale è u caldu torridu

Accendemu un climatizzatore per rinfriscà

ASPETTA!ASPETTA!ASPETTA!

Hè troppu friddu per i PET !

Allora cumu aiutà à scappà in modu sicuru è cunfortu di sta temperatura alta?
Oghje avemu a guida

PER ESCI

1. Ùn lasciate micca u vostru animali solu in vittura !

A cosa più impurtante!Ripecu: Ùn lasciate mai u vostru animali solu in una vittura!In l'estiu temperatura alta!U spaziu di vittura per via di a luce diretta di u sole, a temperatura hè crescente, è faciule per guidà l'accidentu di suffocation di animali.In più, u sole cuntene luce ultravioletta, illuminate u materiale internu di a vittura, pò emette certi sustanzi dannusu di formaldehyde, gran dannu à i zitelli!Allora assicuratevi di ricurdà, ùn lasciate mai un animale domesticu solu in vittura.

2. Evite di marchjà u vostru cane in alta temperatura !

Toccate a terra per sente a temperatura prima di marchjà u vostru cane.Se senti ardenti, ùn deve micca piglià a vostra mascota fora.Evite u calore di meziornu è dopu meziornu.In l'estiu, u megliu tempu per marchjà u vostru ghjacaru hè a prima matina è a tarda dopu meziornu.Quandu a temperatura scende, hè megliu piglià u zitellu fora.

3. Pigliate tazzi è acqua potabile !

Quandu pigliate u vostru animali in l'estiu, assicuratevi di avè una tazza di viaghju cù assai acqua potable pulita.In particulare i cani grossi, bisognu di aghjunghje più acqua per aiutà a dissipazione di u calore, fate attenzione à uni pochi di volte per aghjunghje l'acqua, se micca supplementu puntuale, hè faciule per guidà à un colpu di calore in i cani.Ma ùn lasciate micca chì l'animali beie troppu in una volta, faciule da gonfià.

4. Fate arrangiamenti adattati per u viaghju di l'animali!

Ùn hè cunsigliatu per piglià i zitelli fora à meziornu è dopu meziornu in alta temperatura.Quandu avete bisognu di piglià i zitelli fora di a matina è di a sera, duvete sceglie un saccu di gattu spaziosu è respirabile, casu d'aviazione o carru per animali, invece di un saccu di gattu cumpletamente chjusu.Quandu surtite, avete sempre attentu à u statu di i zitelli è sceglie un modu raghjone è u tempu di viaghju.

D1

PER STATE A CASA

1. A temperatura di l'aria condizionata deve esse moderata!

Hè più adattatu per mantene a temperatura interna22 ~ 28 ℃ inuna famiglia di gatti.Pò esse aghjustatu secondu a situazione attuale.A temperatura interna è esterna ùn pò esse troppu sfarente.

Paragunatu cù i misgi,canianu più paura di u calore.Hè appruvatu di mantene a temperatura di l'ambienti trà22 è 27 ℃,è fate attenzione à ùn lascià i zitelli soffianu contru l'outlet di l'aria.

D2

2. Pigliate una stufa fresca

Pudete ancu sceglie un tappettu frescu è rinfrescante per l'animali di l'animali, mette in un locu ventilatu è ombreggiatu chì evita u sole direttu.Mantene a stanza regularmente ventilata, ma ancu preparanu un picculu fan senza foglie, pò ancu lascià i zitelli sentu una sperienza fresca.

3. Groom your pets regularmente

Licking each other fluffs the coat, permettenu l'acqua per evaporà nantu à u corpu per dissipate u calore.Allora l'amatori di l'animali anu da pettine i capelli di l'animali d'amore spessu, per aiutà à rinfriscà.

D4

4. Ùn rasa micca completamente

Videndu un mantellu grossu di capelli nantu à a vostra petite pari chì ùn sia fora di locu in l'estiu.Molti amministratori di cacca rasanu i so animali in l'estiu, ma in fattu, i capelli di l'animali sò insulanti.

In particulare e parolle calde ponu esse tagliate in modu adattatu u mantellu cortu, aiutanu a circulazione di l'aria di a superficia di u corpu.Ma assolutamente ùn pò micca rasà, s'ellu ùn ci hè micca prutezzione di i capelli, l'animali di l'animali sò faciuli per esse muzzicati da i mosquitoes, a malatia di a pelle diventerà ancu un grande prublema di l'estiu.

5. Preparate abbastanza acqua potable in casa è lavate u birdbath spessu

Avè ancu assai acqua pulita in casa.Hè cunsigliatu di rimpiazzà u bacinu d'acqua di u vostru gattu ogni ghjornu.In tempu caldu, l'acqua hè ancu propensu à a contaminazione è deve esse rimpiazzata spessu.Sè vo aduprateA funtana d'acqua di OWON, pudete lavà è rimpiazzà ogni 1-2 ghjorni.

vantaghju

6. Mantene l'alimentu sigillatu è scaccià i restos

L'alimentu d'estate hè faciule da spoiler, l'alimentu di l'animali deve esse attentu à a preservazione sigillata!Inoltre, l'alimentazione di ogni ghjornu di sta stagione deve esse attente à, ùn hè micca cunsigliatu chì l'amatori di l'animali di l'animali mettenu troppu cibo per animali domestici in a ciotola in una volta, l'alimentazione di l'alimentu frescu è i snacks in conserve, se micca finitu, deve esse ghjittatu tempu, per prevene u spoilage di l'alimentu chì porta à discomfort gastrointestinali di l'animali.

Automatic-Pet-Feeder-2000-S6

Pudete preparà un alimentatore per animali samrt, chì pò esse alimentatu remotamente da u telefuninu, o stabilisce un tempu fissu è alimentazione quantitativa ogni ghjornu.L'alimentatore intelligente per animali domestici di a serie 2000 di OWON hà cuncepitu un modu di almacenamentu sigillatu, equivalenti à un bucket di almacenamentu di granu sigillatu, ma ancu pusatu particelle di gel di silice dessicante, assorbe l'umidità in l'aria è impedisce l'ossidazione.L'amatori di l'animali di l'animali chì anu utilizatu l'alimentatori samrt ricordate di mette dessicante è rimpiazzamentu regulare!

7. Lavà a vostra mascota spessu ùn hè micca cunsigliatu

Ùn saria micca bellu di dà à u vostru animali un bagnu ogni ghjornu in un ghjornu cusì caldu?In fatti, hè faciule di distrughje u ph di a pelle di l'animali è a secrezione normale di l'oliu, ma hè più faciule per catturà friddu è malati, è u bagnu ùn hè micca un modu necessariu per dissipate u calore.

D5


Tempu di Postu: Dec-15-2021