Note per amanti di l'animali domestici |Perchè u ghjattu tira fora a lingua ?

C1

Un ghjattu chì tira a lingua hè cusì raru chì parechji amanti di l'animali anu pigliatu a vista di un gattu chì tira a so lingua cum'è u so mumentu culminante è ridenu di sta azione.

Sì u vostru ghjattu tira fora a so lingua assai, ellu o ella hè o stupidu, furzatu da l'ambienti, o hà una cundizione medica chì causa a lingua patologica chì spunta.

微信图片_20220106094615

Causa non patologica:

A risposta di Flehmen hè u mutivu più cumuni perchè u gattu tira a lingua.

L'animali sò tipicamente impegnati in a risposta di l'odore di fessura quandu esploranu novi mondi per pudè scopre megliu odori, sustanzi o signali chimichi in l'aria.Micca solu i misgi, ma i cavalli, i cani, i cammelli, etc., spessu facenu stu gestu.

C3

U ghjattu tira a lingua, piglia l'infurmazioni in l'aria, è poi tira in daretu è cumincia à analizà l'infurmazioni cumplessi.Sta infurmazione hè mandata à l'urganu vomeronasal, chì si trova ghjustu daretu à i denti superiori di u ghjattu.Sembra una proliferazione, ma hè normale, cusì l'amatori di l'animali ùn anu da preoccupassi troppu.

L'organi vomeronasali di i misgi sò usati per sente i feromoni di l'altri misgi, cumprese l'infurmazioni nantu à a cumunicazione è l'accoppiamentu, è ancu u so circondu.

微信图片_202201060946153

Hè interessante chì qualchì volta l'infurmazione in l'aria hè cusì cumplessa chì i misgi ùn ponu analizà, si stressanu è si scurdanu di rimette a lingua, cum'è si masticassi a vostra penna mentre fate matematica finu à chì u culo di a vostra penna si rompe. ùn avete micca capitu chì u vostru subconsciousu face!

微信图片_202201060946154

I misgi tiranu a lingua ancu fora quandu dormenu cunfortu, cum'è certe persone si scurdanu di chjude a bocca è dorme cù ella aperta dopu una bona notte di sonnu dopu a fatigue.

微信图片_202201060946156

I misgi anu ancu bisognu di dissiparà u calore durante i mesi caldi di l'estiu, è l'unicu modi per fà cusì sò pads per i so pedi è e so lingue.(Rasà un gattu ùn face nunda per dissiparà u calore, face "sembra" frescu, è in realtà aumenta u risicu di infizzioni di a pelle è parassiti).

I misgi tiranu a lingua per aiutà à rinfriscà i so corpi quandu i cuscinetti di u pede ùn sò micca abbastanza per rinfriscà rapidamente, un fenomenu chì generalmente si verifica quandu u clima hè troppu caldu o dopu un eserciziu intensu.

Avete bisognu di mantene u vostru ghjattu idratatu è in un ambiente frescu, o puderanu sviluppà un colpu di calore.

In i misgi, u colpu di calore hè generalmente accumpagnatu da perdita di equilibriu è vomitu.Intantu, perchè u ghjattu furry hè megliu insulatu, ancu s'è a pelle ùn pò micca espulsà u calore da u corpu, i capelli longi seranu una grande sfida à a capacità di a lingua è di i pede per espulsà u calore, è sò più difficiuli in l'estiu. è sò più propensi à i sintomi di colpu di calore.

微信图片_202201060946151

Parechji prupietari anu prubabilmente nutatu chì i so misgi tiranu a lingua ogni volta chì piglianu una vittura, una barca o un aereo.Felicitazioni!U vostru ghjattu soffre di a malatia di u muvimentu, di listessa manera chì alcune persone soffrenu di a malatia di u muvimentu.

Per questi misgi, hè ora di riduce l'usu di u trasportu publicu, cum'è qualcunu chì si ammazza di muvimentu, saperà.

微信图片_202201060946153

Quandu i misgi chjappà ripetutamente a lingua fora di a bocca di u gattu, i campanelli d'alarma sonanu.U vostru gattu pò esse soffre di malatie.

Problemi di salute orale

Quandu ci hè una inflammazioni in a bocca di un gattu chì provoca un dulore severu, i misgi ponu aggravà u dulore infittendu a lingua, perch'elli tiranu fora.

U 70% di i misgi avarà prublemi orali à l'età di 3 o più.Cuntrollà a bocca di u vostru ghjattu regularmente pò aiutà à detectà i prublemi u più prestu pussibule.A maiò parte di i misgi cù prublemi orali chì ricevemu in linea sò miti, è tornanu à a normale in 1-2 settimane sottu a guida di a medicina veterinaria.

I prublemi orali, più spessu per una cura orale poveru, ponu purtà à a furmazione di petre dentali cù u tempu, chì permettenu à i battìri di crescenu è causanu infizzioni di gum è altre infizzioni di i tessuti molli in a bocca.

微信图片_202201060946157

Quandu a malatia avanza, a bava è u cattivu odore pò esse in bocca.Perchè i misgi domestici anu una igiene assai megliu cà i misgi stray, a stomatite felina severa hè relativamente rara in i misgi domestici.

L'intossicazione

A natura curiosa di i misgi li porta à pruvà ogni tipu di cose novi, cumpresi articuli inedible cum'è detergente per a lavanderia.Quandu i misgi manghjanu l'alimentu tossicu, sempre sbatterà a so lingua, accumpagnata da drooling, vomiting, difficultà di respirazione è altri sintomi, à questu tempu per esse immediatamente mandatu à l'uspidale per u trattamentu d'urgenza.

Inoltre, certi misgi di razza libera ponu ingerisce l'animali chì manghjanu sustanzi tossichi, cum'è i rati chì manghjanu u velenu è l'acelli chì manghjanu u velenu per errore.Sta situazione pruvucarà ancu i misgi à chjappà a so lingua, chì hè ancu unu di i risichi di i misgi free-range.

微信图片_202201060946158


Tempu di posta: 06-Jan-2022