Cunsiglii di viaghju di l'animali per i cani è i misgi in vittura

Scritta da Rob Hunter

微信图片_20220425102754

Sia chì site in vacanze o andate in casa per e vacanze, hè sempre un trattatu aghjuntu per purtà i vostri membri di a famiglia peluda per u viaghju.Viaghjà cù cani o misgi pò esse sfida à volte.

Hè impurtante per esse preparatu per chì tù è u vostru amicu pudite gode di u viaghjuèa destinazione inseme.I cani è i misgi anu bisogni specifichi per i genitori di l'animali per assistisce durante u viaghju, ma uni pochi di considerazioni chjave sò impurtanti pertuttianimali domestici:

Ùn lasciate mai u vostru animali solu in un veiculu.Ancu in i ghjorni ingannosamente freschi o nuvolosi, l'internu di una vittura pò esse periculosamente caldu in pocu minuti.À mesure que la lumière du soleil pénètre à travers le verre, elle réchauffe l'intérieur et cette chaleur s'emprisonne dans un phénomène connu sous le nom d'effet de serre.Ancu cù i finestri ligeramente aperti, u calore pò accumulà rapidamente in un veiculu illuminatu da u sole, purtendu à temperature chì ponu causà malatie, ferite è ancu morte per animali è persone.

Sicondu a Società Umana di i Stati Uniti, l'internu di una vittura pò calà à 116 gradi Fahrenheit in una ora in un ghjornu di 72 gradi.Mentre chì i finestri rotulati ponu aiutà à mantene a freschezza, questu espone a vostra mascota à altri periculi potenziali, cumpresi i ladri di vitture o scappà da una finestra aperta.Cum'è cù un zitellu, hè megliu ùn lascià mai una mascota sola in una vittura, ancu per brevi periodi.

Pensate se u viaghju hè ghjustu per u vostru animali.Prima di dumandà cumu viaghjà cù un gattu o un cane, cunsidereghja s'ellu duvete purtà a vostra mascota in u vostru viaghju.Mentre ci piacerebbe portà i nostri animali cun noi in ogni locu, hè impurtante per esse attenti à ciò chì hè megliu per ogni animali.Certi viaghji è destinazioni ponu esse stressanti o periculosi per l'animali.

Cume esploreremu, ci sò parechje soluzioni dispunibili per mantene i nostri amici sicuri è còmode mentre viaghjanu, ma in certi casi, hè solu megliu per l'animali di lascià in casa cun un pet sitter di fiducia.Pianificate sempre u vostru viaghju in anticipu.Se pensate di portà a vostra petite, verificate se u vostru trasportu è e vostre destinazioni sò amichevuli per animali.Se ùn site micca sicuru chì un viaghju serà sicuru o piacevule per a vostra mascota, cunsultate u vostru veterinariu.

Prima di andà, truvate un veterinariu lucale à u vostru destinazione.Ancu s'ellu nimu li piace à pensà à questu, ci hè sempre una chance chì a vostra petite pò esse bisognu di assistenza medica mentre viaghjate inseme.Per assicurà chì site preparatu in casu d'urgenza, cercate i servizii veterinarii in l'area chì visitate.Spergu chì ùn avete micca bisognu, ma in casu, mantene u numeru di telefunu è l'indirizzu di una clinica veterinaria lucali cun voi in ogni mumentu.

L'Associazione Medica Veterinaria Americana ricumanda ancu di purtà un Certificatu di Inspeczione Veterinaria cù i registri di vaccinazione per assicurà chì site in cunfurmità cù e regulazioni lucali induve andate.Pregunte à u vostru veterinariu di famiglia nantu à questi documenti assai prima di u vostru viaghju.

Viaghjà cù u vostru cane

 

 

微信图片_202204251027541

Viaghjà cù i cani pò esse assai divertente.Parechje cani amanu un bonu viaghju in vittura.A frasa familiare "Vogliu andà per un passaghju?"pò esse cum'è a musica à l'arechje di un cane.Avemu tutti familiarizati cù l'imaghjini di un cane chì sbircia da a finestra di una vittura nantu à l'autostrada, lassendu cun gioia l'arechje, a lingua è spessu a so bava vola in a brisa.Ma ogni cane hè unicu, è un longu viaghju interstate hè assai sfarente da una crociera rapida à u parcu di cani.

Prima di ogni viaghju, longu o cortu, assicuratevi di cunsiderà l'esperienza di u vostru propiu cucciolo è anticipate i so bisogni per assicurà una sperienza sicura, còmoda è divertente per tutti.

Eccu alcuni cunsiglii per cumu viaghjà cù un cane.

Cunsiglii di sicurità

Aiutate u vostru cane à entre è fora.Prima di guardà à l'internu di u veiculu, cunzidira cumu u vostru cane entra è esce.U vostru cane hà mai luttatu per saltà in vittura?Esita à saltà giù ?Avete mai strincà a vostra schiena avè da chjappà è dà un impulso?Per parechji genitori di animali domestici, a risposta hè sì à tuttu ciò chì sopra.I rampi è i passi di i cani sò un modu fantasticu per piglià u sforzu di carica è scaricate u vostru amicu in u veiculu, salvendu e so articuli è i vostri à u stessu tempu!

Mettite u vostru cane in u sediu di daretu.Quandu si tratta di mantene u vostru cucciolo sicuru in a vittura, i cunsiglii per u vostru cucciolo sò spessu listessi per i zitelli.Per via di a so dimensione è a postura, hè megliu di mantene i cani fora di u sediu di fronte.L'Airbags sò pensati per mantene e persone adulte sicure in un accidentu, ma a manera di implementà ponu veramente ferite un cane, ancu s'ellu hè in un sediu speciale o un trasportatore.

Inoltre, hè impurtante per a sicurità di tutti per mantene u vostru cucciolo in u spinu induve ùn distrarà micca u cunduttore è risicate di causà un accidente.Se u vostru ghjacaru hè un passageru inquietu chì li piace à arrampicà in fronte è in a vostra volta, cunzidira à ottene una barriera di cane affidabile o una zipline per impediscenu di roaming in a zona di periculu.

Parlendu di posti sicuru, ùn mette mai u vostru cane in un lettu di camion aperto.I cani senza assicurazione sò in riscu di saltà o di cascà mentre u camionu hè in muvimentu, è i cani assicurati cù fili o leashes ponu esse intricatu periculosamente prima chì u cunduttore avvisa.

Allacciate u vostru cucciolo.Ancu se e cinture di sicurezza sò pensate per i passageri umani, ci sò una varietà di prudutti dispunibili chì adattanu u benefiziu di i cinture di sicurezza à i nostri copiloti canini.U più simplice hè un cinturione di securità regulabile chì vi permette di ancorarà l'arnesi di u vostru cane à a cintura di cinturione fibbiata.

Per una sicurità supplementu, cunzidira un arnese di sicurezza testatu in crash chì hè pensatu per attaccà à un cinturione di sicurezza in a vittura o à una correa quandu ghjunghje à u vostru destinazione.

Se u vostru pupu pampered hè sottu à 30 liri, puderia esse eligibile per u so propiu postu di salvezza di cane.Cum'è un sediu di vittura di u zitellu, questi cunnetta i cinture di sicurezza di u vostru veiculu per aiutà à mantene u vostru amicu sicuru in casu d'accidentu.

Equipate u vostru cane cù l'infurmazioni di cuntattu.Nimu ùn li piace à pensà à a pussibilità di i nostri animali chì si perdenu in un locu scunnisciutu.Sfurtunatamente, i cani à volte si liberanu è scappanu durante e stazioni di riposu o in destinazioni di viaghju.

Per evitari sta situazione spaventosa, prima di tuttu, assicuratevi chì u vostru cucciolo hè in una correa in ogni mumentu quandu visitate un novu locu o quandu si ferma in a strada.In l'eventu chì u vostru cane si alluntanassi da voi, hè assai impurtante ch'ellu hà infurmazione identificativa cun ellu.A manera tradiziunale di fà questu hè cù un collu è tags.Assicuratevi chì i so tag ID includenu l'infurmazioni di u vostru cuntattu in casa, è ancu u numeru è l'indirizzu per cuntattatevi mentre site in u vostru destinazione di viaghju.

In più di e tags, hè una bella idea per avè u vostru cane microchipped.Stu picculu chip innocu, pusatu ghjustu sottu à a pelle da un veterinariu prufessiunale, pò esse scansatu da un veterinariu o un impiegatu di refuggiu d'animali per truvà rapidamente l'infurmazioni di u vostru cane (spessu includendu a vostra infurmazione di cuntattu) in una basa di dati naziunale.

Cunsiglii di cunfortu

微信图片_202204251027542

Cunsiderate i coprisedili, i sedi booster è più.Cum'è e cinture di sicurezza, a maiò parte di i sedi di i veiculi sò pensati cù i passageri umani in mente.Unu di i modi più faciuli di fà a vostra vittura, camion, minivan o SUV più amichevule per i cani hè cun pratichi coprisedili impermeabili, spessu dispunibili in stili di bucket, panca è amaca per adattà a maiò parte di i posti in a maiò parte di i veiculi.

I coprisedili sò ideali per mantene i capelli di cani, impronte di zampe fangose ​​è altri messi di cuccioli fora di i vostri posti.Ancu i cani chjuchi ponu avè u so propiu sediu di a finestra cun un sediu di rinfurzà cunfortu chì include una corda di sicurezza è si attacca facilmente à un poggiatesta di u sediu di vittura.Quessi impediscenu à i cani chjuchi di vagare in vittura è spessu aiutanu à rilassate lascenduli fighjà u mondu chì passa da a finestra di a vittura.

Mentre chì certi cani sò entusiasti di fighjà fora di a finestra, altri sò cuntentati di snooze finu à ghjunghje à u vostru destinazione.Per questi cuccioli, un lettu accogliente per cani di vittura hè a mistura perfetta di coperta di sedia è lettu di cane.

Fate un pit stop regularmente.Assicuratevi di piantà regularmente per brevi passeggiate in leashed per lascià u vostru cane potty è stende e so gambe.Per viaghji longu, cunzidira à circà i parchi di cani senza guinzaglio longu u vostru itinerariu.Certi punti di riposu è centri di viaghju offrenu spazii vallati specificamente per i cani.

Pit stops sò ancu u megliu tempu per offre l'acqua di u vostru cane, postu chì di solitu hè difficiule di mantene una tazza d'acqua aperta in un veiculu in muvimentu.Un saccu di viaghju praticu per animali pò aiutà à seguità l'alimentariu, l'acqua, i dolci è i sacchetti di cacca di u vostru amicu mentre site in strada.

Fate chì a vostra destinazione si senti cum'è in casa.U vostru cane serà più còmode in a vostra destinazione di viaghju, se pudete fà sentu familiar per ellu.Un modu efficace per fà questu hè di portà i so mantelli preferiti, i letti per i cani è i ghjoculi.Dà ellu tempu per spiegà a so casa tempuranee luntanu da a casa per pudè abituà à i visti, i soni è l'odori.

S'ellu hè permessu nantu à u mobili, cunzidira un settore ligeru di passi per animali portatili per aiutà à alzà è falà.Sceglite un locu facilmente accessibile per u so manghjà è l'acqua.

Parlendu di l'alimentariu, un altru modu per aiutà u vostru amicu à sente in casa hè di mantene a so rutina di manghjà normale.Se l'itinerariu di u vostru viaghju face questu una sfida, analimentatore automaticu per animali domesticipò aiutà à assicurà chì u vostru amicu riceve i so pranzi à tempu, ogni volta, ancu s'è vo site tardi per vultà in a vostra stanza d'hotel o Airbnb.

Se u vostru amicu pare ansiosu di u so novu circondu, cunzidira un ghjocu di cane interattivu per fucalizza a so attenzione nantu à u divertimentu mentre s'acclimata.

Lista di cuntrollu di viaghju di u cane

微信图片_202204251027543

Eccu una lista pratica chì riassume l'articuli cumuni per fà viaghjà cù u vostru cane sicuru è còmode per tutti:

  • Collare è tag ID cù infurmazione di cuntattu
  • Leash è arnesi
  • Sacchetti di cacca
  • Alimentazione per cani
  • Acqua
  • Cibi d'acqua è cibo
  • Rampa o scalini per cani
  • Barriera per cani o zipline
  • Coprisedili impermeabili
  • Cintura di sicurezza, imbracatura di sicurezza o sediu di sicurezza
  • Sedia di rinfurzà o lettu per cani di vittura
  • Borsa di viaghju per animali domestici
  • Alimentatore automaticu per animali domestici
  • Letti, coperte è ghjoculi da casa

Viaghjà cù u vostru gattu

微信图片_202204251027544

I misgi sò generalmente menu entusiastici di i cavalieri in vittura chì i cani tendenu à esse, è parechji misgi sò più còmode di stà in casa cù un pet sitter.Se u vostru ghjattu hè u tipu di casa, pudete stabilisce u so successu in casa cù aalimentatore intelligente per animali domestici, è una lettiera autopulente.

Ma solu perchè certi misgi preferiscenu stà in casa, questu ùn significa micca chì i misgi ùn ponu viaghjà !Ci hè assai chì pudete fà per fà viaghjà più faciule cù u vostru amicu felinu.Eccu alcuni cunsiglii per cumu viaghjà cù un gattu in una vittura.

Cunsiglii di sicurità

Aduprate un trasportatore per animali.I misgi di solitu si sentenu più sicuri in un spaziu chjucu è riparatu mentre in un veiculu in muvimentu.Inoltre, ùn vulete micca risicà chì u vostru gattu vaga in u sediu di fronte mentre conduce, o scappa da una porta aperta o finestra in una fermata di riposu.Hè megliu di mette u vostru ghjattu in un trasportatore designatu o una cassa in casa è lasciallu stà quì finu à ghjunghje à una destinazione sicura, interna.L'animali di l'animali ponu cumportà in modu imprevisible in novi lochi, è ùn vulete micca risicà chì u vostru ghjattu scappa è scappa in un locu novu stranu.

I trasportatori di gatti ponu esse duru o duru, è venenu in una varietà di dimensioni è stili.I trasportatori à lati duri sò generalmente i più sicuri.Hè megliu presentà u vostru ghjattu à u so trasportatore lentamente, cù assai tempu per ella per aghjustà prima di viaghjà inseme.Se u vostru ghjattu diventa cunfortu per entra in u trasportatore in casa, hè assai più faciule è menu stressante per ella (è voi) per aduprà u trasportatore quandu viaghja.

Sè vo avete parechji misgi, ognunu deve piglià u so propiu traspurtadore.I misgi ponu esse irritabili s'ellu anu da sparte spazii chjuchi, è viaghjà cù i misgi in vitture hè assai più sicuru senza u risicu di cummattiri felini!

Verificate u vostru gattu spessu.Certi misgi s'arriccianu in i so trasportatori è ùn fate micca un sguardu finu à chì u viaghju hè finitu, mentri àutri misgi ponu esse parlanti mentre site in strada.Mentre u traspurtadore hè u locu più sicuru per u vostru ghjattu per esse in un veiculu in muvimentu, ùn pudete micca sempre vede ciò chì face mentre conduce.Assicuratevi di piantà regularmente per vede ch'ella hè comoda è cuntenta in u so traspurtadore.

Rompe longu viaghji.A cuntrariu di i cani, chì ponu saltà nantu à una correa per passeggiate in ogni pit stop, i misgi in generale devenu esse in i so trasportatori finu à ghjunghje à u vostru destinazione.Se pensa à esse nantu à a strada per parechje ore, cunzidira à dà à u vostru ghjattu una pausa per a notte in a vostra strada.

Per esempiu, invece di guidà 16 ore direttamente, stà in un hotel per una notte dopu avè guidatu 8 ore darà à u vostru ghjattu una chance assai apprezzata di spustà, manghjà, beie è potty fora di u so trasportatore.

Se vulete dà à u vostru ghjattu l'uppurtunità di allungà i so gammi in pit stops, cunzidira un arnesi è una correa fatta apposta per i misgi per mantene a so sicura à u vostru latu.

Equipa u vostru gattu cù l'infurmazioni di cuntattu.Cum'è cù i cani, duvete sempre assicuratevi chì u vostru ghjattu porta a so identificazione cun ella, sia nantu à i tags d'identità attaccati à u so collu, sia in un microchip.Includite l'infurmazioni di cuntattu per a vostra destinazione cum'è a casa.

Se u vostru ghjattu manca in qualchì manera, questu aiuterà à qualchissia chì a trova per mette in cuntattu cù voi rapidamente è facilmente per pudè esse riunite u più prestu pussibule.

Cunsiglii di cunfortu

微信图片_202204251027545

Dà a vostra stanza di gattu per spustà (ma micca troppu).Quandu si mette u vostru ghjattu in un trasportatore o una cassa per animali, assicuratevi ch'ella hà abbastanza spaziu per stà è vultà - ma micca assai di più.L'idea hè di dà solu abbastanza spaziu per esse cunfortu, senza esse capace di vaghjime o di esse scusate mentre u veiculu si move.Una manta comoda o un lettu per animali domestici pò aiutà à sente più rilassata è accogliente, ma assicuratevi di ùn mette micca più articuli in quellu chì hà bisognu.Sceglite un traspurtadore adattatu à a dimensione di u vostru ghjattu è allineate u pianu cun letti molli, ma ùn ammucciate micca ghjoculi o mantelli in una manera chì l'affolla.

Aduprate una scatula di lettiera di viaghju.Una di e parte più sfida di viaghjà cù un ghjattu hè a gestione di a litter box.A maiò parte di litter boxes ùn sò micca assai pratichi per l'usu in un pit stop o mentre visitate un destinazione di viaghju.

Hè quì chì una cassetta di lettiera dispunibile hè utile!Fattu di cartone robustu, a prova di perdite, sta toilette di viaghju portatile dà à u vostru gattu un locu portatile per andà, in ogni mumentu, in ogni locu.Cumpletu cù scoops dispunibuli è lettiera di cristallo chì assorbe l'odore, una scatula di lettiera dispunibile si piega ancu per u almacenamentu in modu chì pudete imballà finu à l'ora di una pausa per u vasu.

À a vostra destinazione, sceglite un locu tranquillu chì hè faciule d'accessu.Fighjate à u vostru ghjattu per esse sicura ch'ella trova a lettiera è chì l'utiliza.Se truvate chì hà avutu accidenti fora di a scatula, pruvate à spustà a scatula vicinu à induve hè andata - ella pò preferite quellu locu.Cum'è un traspurtadore, una scatula di lettiera dispunibile serà più utile si acclimate u vostru gattu à ellu bè prima di u vostru prossimu viaghju.

Fate chì a vostra destinazione si senti cum'è in casa.Aiutate u vostru ghjattu à sente più còmode in a vostra destinazione cù articuli familiari cum'è letti, coperte è ghjoculi.Prima di lascià fora di u so traspurtadore, assicuratevi di verificà u locu per assicurà chì ùn ci sò micca risichi potenziali per u vostru ghjattu, cum'è finestre aperte, piante d'appartamenti tossiche, o spazii stretti induve puderà pruvà à ammuccià.

Pone u so trasportatore in un angulu tranquillu è dà u tempu di acclimata prima di apre a porta.Hè una bona idea di lascià u so trasportatore apertu in un locu còmode è isolatu per a durata di a vostra sughjornu.Questu modu, u vostru ghjattu hà sempre un locu sicuru è familiar chì pò andà quand'ellu si sente.

Se u vostru ghjattu hè inquietu à a vostra ghjunta, cunzidira un ghjocu interattivu di gattu laser per aiutà à travaglià una parte di quella energia pent-up.

Certi misgi sò riluttanti à manghjà o beie quandu ghjunghjenu prima in un novu locu.Offri l'alimentu spessu, è s'ellu ùn esita à manghjà, mette un pocu di alimentu in u so trasportatore per pudè manghjà quandu si sente cunfortu di fà cusì.S'ella pare riluttante à beie, pruvate afuntana per animali domestici.Parechji misgi preferiscenu beie l'acqua in muvimentu, cusì una fontana per animali pò incuragisce à beie quandu hè distractatu da un novu circondu.

Lista di cuntrollu di viaghju di u gattu

Eccu una lista di l'articuli per fà viaghjà cù un gattu sicuru è còmode:

  • Collare è tag ID cù infurmazione di cuntattu
  • Alimentazione di gatti
  • Acqua
  • Cibi d'acqua è cibo
  • Carrier
  • Imbracatura e guinzaglio per gatti
  • Borsa di viaghju per animali domestici
  • Scatola di lettiera dispunibile
  • Litteratura di gatti
  • Fontana per animali domestici
  • Letti, coperte è ghjoculi da casa

Viaghjà cù un animali domesticu pò sembrà una sperienza intimidatoria, ma cù una pianificazione è una preparazione curretta, voi è i vostri membri di a famiglia furry pudete gode di ogni passu di u viaghju inseme.À OWON-PET®, simu dedicati à aiutà à mantene i vostri animali sani, sicuri è felici in ogni locu.Eccu à fusa pacificu, scuzzulate di coda, è sentii felici!

 


Tempu di Postu: Apr-25-2022