Q&A|Prublemi di l'alimentazione di l'animali

1. Chì cibu hè megliu per u mo animali ?

L'alimentu di l'animali deve esse pruduciutu da una cumpagnia di reputazione, adattata per una spezia particulari è una tappa particulari di a vita, cù una dieta sana è equilibrata (furnendu tutti i nutrienti essenziali in quantità è proporzioni ghjusta).Altri fattori chì ponu influenzà e scelte dietetiche sò a dimensione di u corpu, u statu di sterilizazione è a salute.A megliu persona per dumandà a megliu dieta hè u veterinariu di a vostra mascota.

2. Cumu pudete sapè se l'alimentu per animali hè abbastanza nutritivu?

Dipende da induve vivi, postu chì e lege di l'alimentariu per animali varianu da paese à paese.In i Stati Uniti, l'alimentu per animali venduti in e linee statali hà etichette, cumprese dichjarazioni AAFCO (Associazione Americana di Ufficiali di Control di Alimentazione).Questa dichjarazione indicà se a dieta hè cumpleta è equilibrata (per una spezia particulare è u stadiu di a vita) o solu utilizata per l'alimentazione intermittenti.Indicà ancu cumu si ottene l'adeguatezza nutrizionale: attraversu prucessi di alimentazione o seguenti tabelle.

In Auropa, ci hè una dichjarazione chì l'alimentu hè tutale (spezie specifiche è tappa di a vita) o cumplementarii (terapèuticu).L'expertise, u persunale è e misure di cuntrollu di qualità di a cumpagnia di fabricazione di l'alimenti per animali sò ancu valutate in più detail.

3. Pudete ghjudicà a qualità di l'alimentu per animali fighjendu a lista di ingredienti?

In generale, i nomi di l'ingredienti ùn dete micca dettagli di qualità nutrizionale, digestibilità o biodisponibilità di nutrienti.U più impurtante, u pruduttu finali (formulatu da esperti) hè pruvatu per assicurà chì risponde à i bisogni nutrizionali di a vostra mascota.

Listi di ingredienti ponu esse utili à sceglie l'alimenti per i cani è i misgi cù allergii è intolleranzi alimentarii, ma tenite in mente chì durante a fabricazione normale, a contaminazione incruciata di l'alimenti è ingredienti chì ùn sò micca infurmati nantu à l'etichetta pò esse.

4. Sò "additivi" di cereali chì ùn sò micca boni per l'animali?

Nunda in l'alimentu per animali ùn hè veramente un "additivu".Ogni ingredientu in l'alimentu per animali deve avè un scopu nutrizionale.

I grani sò u cumpunente energeticu principalu (in forma di amidu), ma ancu furnisce nutrienti essenziali cum'è l'acidi grassi essenziali, vitamini è minerali.Inoltre, assai graneddi furnisce fibra, chì hè bona per cose cum'è l'intestinu.

I cani è i misgi ponu digerisce i cereali si sò cotti bè è sempre chì a dieta generale hè cumpleta è equilibrata, è ùn ci hè micca evidenza chì sò dannusu à l'animali.

5. Chì sò i prudutti derivati ​​?Hè male per l'animali?

U subproduttu hè un termu simplice per un ingredientu pruduttu in parallelu cù un altru ingredientu.U branu di granu, per esempiu, hè un subproduttu di a pruduzzioni di farina per l'industria di panificazione.Perchè u branu di granu ùn hè micca u scopu principale di u custituitu di u prucessu, hè chjamatu subproduttu, ma questu ùn hà micca effettu in a so qualità o valore nutrizionale.

I derivati ​​di l'animali, sia derivati ​​​​da una sola spezia, cum'è u puddastru o a carne bovina, o cumminazzioni di pollame (pollu, Turchia è anatra) o carne (carne bovina, porcu, agnellu è capra), sò e parti comestibili di l'animali chì ùn sò micca musculi. carne, chì hè u pruduttu principale di l'industria alimentaria-animali.

Questu include cose cum'è fegate è rini, chì sò estremamente nutritivi, ma micca spessu manghjati in certi culturi umani.

L'articuli chì sò specificamente esclusi da l'alimentu di l'animali di l'animali cum'è sottoprodotti sò articuli inedible cum'è zoccoli è piume.

U subproduttu hè esattamente u listessu cum'è qualsiasi altru ingredientu, in u sensu chì u so nome ùn riflette micca a so qualità nutrizionale.In u risultatu, ponu esse un ingredientu eccellenti in l'alimentu di l'animali, è u so usu reduce u perdu di l'alimenti ricchi di nutrienti chì per diverse ragioni ùn mancanu micca.


Tempu di Postu: Mar-08-2022