QRILL Pet s'associa cù u fabricatore cinese di alimenti per animali

Oslo, Norvegia - 16 dicembre, Aker BioMarine, fabricatore di l'ingredientu marinu funzionale QRILL Pet, hà annunziatu una nova cullaburazione cù u fabricatore cinese d'alimenti per animali Fullpet Co. In parte di u partenariatu, QRILL Pet furniscerà Fullpet cù materie prime per a produzzione di prudutti sani. alimentu per animali.
A principiu di dicembre, e duie cumpagnie anu firmatu un accordu di cooperazione durante a quinta annuale China International Import Expo (CIIE) in Shanghai.Aker BioMarine è Fullpet si sò assuciati per a prima volta durante a 4a CIIE annuale.
Fullpet usa attualmente ingredienti di proteina basati in krill da QRILL Pet per creà alimenti per animali altamente nutritivi è funzionali.Per mezu di una nova cullaburazione, Fullpet è QRILL Pet scopreranu a ricerca scientifica, a tecnulugia è e tendenze di i cunsumatori in l'industria di l'alimentu è di i trattamenti per animali domestici in Cina.
"In l'annu passatu, avemu sviluppatu un partenariatu incredibile cù Aker BioMarine chì ricunnosce micca solu a qualità di i so ingredienti, ma ancu l'attitudine di i so membri di a squadra versu a qualità", hà dettu Zheng Zhen, Vice Direttore Generale di Fullpet Co. "Stu livellu. di eccellenza hè in linea cù a visione è e aspettative di Fullpet.Aker BioMarine hà u cuntrollu tutale di a so catena di supply chain è e capacità quandu si tratta di sviluppà è prumove i prudutti.Aspittemu di cuntinuà a nostra cullaburazione cù Aker BioMarine per migliurà a salute di l'animali in e zone.situazioni di scuperta.
Sicondu Aker BioMarine, a Cina hè u mercatu più grande di u mondu per ingredienti marini.A cumpagnia hà attualmente una squadra di prufessiunali esperti di l'industria di l'alimentu per animali in a regione.
"A Cina hè un mercatu di l'alimentariu per animali in crescita estremamente rapida è avemu avutu un grande successu cù Fullpet", hà dettu Matts Johansen, CEO di Aker BioMarine."In Aker BioMarine, simu più cà un fornitore di ingredienti.Semu un cumpagnu chì pò sparte insights preziosi, introduci novi opportunità di mercatu è guidà i nostri clienti versu a crescita è a diversità di i prudutti in tutti l'aspetti di a catena di supply, cumpresu u marketing.
"Rfurzendu sta cullaburazione strategica è cuncentrandu nantu à a ricerca, a sustenibilità, a tecnulugia è a visione di i cunsumatori, pudemu assicurà u successu in u mercatu cinese è inseme continueremu à migliurà i prudutti di salute di l'animali in Cina", aghjunse Johansen.


Tempu di Postu: 03-Jan-2023