Dece misure d'emergenza epidemiche L'amatori di l'animali anu da vede!

A causa di i focu ripetuti, parechji lochi in Cina anu iniziatu pulitiche di cuntinimentu per prevene a diffusione di u virus.Siccomu u numeru di casi cunfirmati aumenta è e zone di quarantena aumentanu, u "ritornu sicuru in casa" hè diventatu una preghiera ogni ghjornu per parechji defecatori.

In casu di isolamentu bruscu in l'uffiziu / hotel, cumu si deve esse posti l'animali?

Quì l'editore per l'ufficiali di l'excrementi di pala hà risoltu e seguenti dece misure protettive, pudemu riferite à:

01 Installa Monitoring

Puntate u monitor in casa à a gamma di ciotola di l'alimentu per animali, aghjustate bè per assicurà chì hè dispunibule, una volta fora di a casa, accende u modu di monitoraghju, verificate u muvimentu di l'animali è a situazione di a ciotola di l'alimentariu in ogni mumentu.

camera

Utilizenduuna versione video alimentatore intelligente per animali domestici, attraversu a camera di visione notturna ultra wide Angle, vede chjaramente ogni muvimentu di i zitelli.Ancu s'è vo site apartu, ponu sentenu à l'aise !

3

02 Avè Chiavi / Carte Chiavi Extra

Mantene una chjave di riserva cù i vostri amichi o famiglia in casu ci hè un vuluntariu o un alimentatore di porta à porta.Hè più còmuda è veloce, è ùn avete micca bisognu di sceglie u serratura.

03 Pigliate l'acqua chì scorri

Duranti u periodu speciale, u faucet di u toilette pò esse mantinutu cù l'acqua corrente slender, è u fondu di u lavamanu pò riceve l'acqua, è l'acqua pò esse aghjuntu cù un filtru di cuttuni.

acqua 1

À u stessu tempu, preparanu parechje fonti d'acqua, mette più ciocchi d'acqua in casa, pudete ancu aduprà una grande capacitàdistributore automaticu d'acqua,apre u modu intelligente, ogni cinque minuti fora di l'acqua, in u almacenamentu di l'acqua à u stessu tempu per riduce l'evaporazione di l'acqua.

4

 

04 Scacciate nantu à i scatuli di lettiera

Pudete ancu aduprà una scatula di cartuni più grande per almacenà u litteru, soprattuttu in una casa multi-cat, induve i scatuli di litteru si sporgenu assai rapidamente.

LB

05 Accumulazione

Duranti a pandemia, parechje spedizioni ùn puderanu micca ghjunghje à e zone affettate, cusì fate un magazzinu in anticipu è preparate per u peghju.Isolamentu è assai alimentariu.

accappatura

06 Sigillatura di Windows

Questu hè per assicurà chì nisun animale domesticu cascà da l'edificazioni ancu s'ellu entranu i travagliadori sanitari.

07 Preparate u bagagliu di l'animali

In casu avete bisognu à esse in quarantena, per piacè dumandate à u vostru animali domesticu per esse in quarantena cun voi (distrettu di Huangpu hà un precedente di piglià animali domestici in hotel), ma ùn hè micca permessu in certi casi.

In ogni casu, esse preparatu per imballà i bagaglii di a vostra petite in anticipu è mette in un locu visibile.

Eccu a lista:

Alimenti per animali (almenu 14 ghjorni), lettiera per gatti, pannolini, asciugamani, salviette, ciotola di risu, licenza di cane, licenza di vaccinazione per i gatti, guinzaglio, borsa per gatti, saccu di basura, ghjoculi cunfortu, droghe cumuni (iodofor, probiotici, Crexol, soxol ... )

À u listessu tempu, avete bisognu di scrive l'abitudini di ogni ghjornu di l'animali, a personalità, a storia di e malatie è altre cose chì necessitanu attenzione nantu à u memo slip, u persunale di alimentazione cunvene pò vede l'alimentazione curretta.

 

08 Unisciti à una urganisazione regiunale d'aiutu mutuale

In anticipu, stabilisce / unisce à a listessa zona di u gruppu d'ufficiali di eliminazione di l'excrementi / gruppu di aiutu mutuale per animali, assai persone anu parechje manere, cuntattate l'ufficiali di rimozione di l'excrementi di fiducia per aiutà l'altri.

09 Parlà à i Media

Pudemu ancu dumandà aiutu parlendu in linea.Siccomu a pandemia cuntinueghja finu à oghje, ùn hè micca raru chì i prublemi di l'animali anu a so voce.

Per esempiu, u risultatu di a prova di l'acidu nucleicu di un immigratu di Hong Kong in Shenzhen era pusitivu, cusì l'hotel avia da trattà immediatamente cù u so gattu.L'ufficiale di l'excrementi hè statu obligatu à trasmette in diretta per aiutu.Infine, a Cummissione di Salute di Shenzhen hà rispostu chì ùn si trattava micca di u ghjattu, è u ghjattu era in quarantena in a toilette di l'hotel.

Quessi sò vere storie di successu.

10 Dumandate à l'urganizazione di l'animali lucali per aiutà

In più di fà sente a so voce, i cullettori di l'excrementi in Shenzhen ponu ancu vultà in "stazioni di animali" per aiutu.

In marzu di u 2022, u Distrettu Futian di Shenzhen hà apertu ufficialmente una "Stazione per animali domestici" per l'animali lasciati in casa per via di i so pruprietari pusitivi COVID-19.

À a fine

In fronte à l'epidemie, assicurà a sicurità di i nostri animali domestici hè u forte desideriu di ogni gestore di escrementi.

Spergu chì e lege è e regulazioni in relazione à a prutezzione di l'animali di cumpagnie ponu esse formulate è implementate u più prestu pussibule, è aspettate una fine anticipata di l'epidemie.


Tempu di Postu: Apr-07-2022