Chì ?!U mo animali hà ancu u sindromu post-vacanza!

Dopu à a fine di e vacanze

Ghjornu 1: Ochju sonnu, sbadigliatu

Ghjornu 2: Mi manca d'esse in casa è di accarezzà i mo misgi è i cani

U ghjornu 3: Vogliu una vacanza.Vogliu andà in casa.

pet1

Sì questu hè u statu di voi

Felicitazioni, allora

Felice menzione di u sindromu post-vacanza

Pensate chì site l'unicu chì soffre in silenziu ?

Innò!È i vostri animali

Hanu ancu u blues post-vacanza !

Per via di a longa festa

Hè cusì bellu di passà ogni ghjornu cun voi

Dopu à u festival, però, hè difficiule d'adattà à u cambiamentu di u maestru à u travagliu

Manghjendu eccessivamente è esse spaventatu durante e vacanze

Certi riazzioni avversi sò accaduti

Forse hè una mancanza di energia o appetite

Diventaranu ancu scunnisciuti cun voi, timidi...

U chjamanu "sindrome di l'animali dopu à vacanze".

Sintomu 1: Ansietà di separazione

U cane più felice hè u cane cù a cumpagnia di ogni ghjornu è a cura di u pala, pensendu: u pruprietariu pò sempre ghjucà cun mè, pettine i capelli, pigliammi fora, siesta inseme, ogni ghjornu ùn hè micca siparatu, veramente troppu felice!Ma perchè u maestru di colpu m'hà lasciatu cusì prestu in a matina recentemente?Ùn avete micca pensatu chì a felicità hè sempre corta, senza cumpagnia di maestru, veramente micca felice!

Sintomi suspettati:

Quandu u patrone parte, ellu o ella abbaiarà è diventerà irritabile o turbatu o depressu.

Soluzioni:

Camminate u cane per un pocu di più a matina è a sera, abbracciallu di più, lasciate sente u vostru amore per ellu o ella, ghjucate à ghjochi di caccia cun ellu prima di esce, mette un pocu di ghjoculi è vestiti cù u vostru gustu. , ch'ellu si sente in casa.

pet2

Sintomi suspettati:

Agendu stranu à i so patroni, miaulendu più frequentemente, nascondendu più solu, diminuite l'appetite, leccate eccessivamente i capelli, è passanu più tempu à curassi.

Soluzioni:

Per arricchisce a vita di u ghjornu di u ghjattu per rinfurzà u so disordine d'ansietà, per esempiu, mette un quadru di arrampicata di gattu in a pusizione preferita di u ghjattu, cum'è da a finestra, induve u ghjattu hè curiosu di l'ambiente esterno, in modu chì u ghjattu pò patrulla. l'esternu di a finestra quandu si riposu nantu à u quadru di arrampicata di u gattu.I misgi piacenu ancu di macinà e so PAWS, chì ponu aiutà à allungà i so musculi è brusgià l'energia, chì ponu rinfurzà a diversione di a so vita di ogni ghjornu.

pet3

Sintomu 2: Tensione mentale

A casa di vacanze visitarà alcuni amici, parenti o visita di famiglia, u rumore di a folla rumpiu l'animali sempre immersi in a vita, assai odori sfarenti trà u nasu, l'animali si sentiranu ancu scomodi, di novu in uni pochi di zitelli d'orsu cattivu chì ghjucanu, soprattuttu per un gattu timid è u cane cane, avarà assai paura di ammuccià, sottu à stu tipu di influenza di l'ambiente, u statu mentale di l'animali diventerà particularmente sensibile, ancu dopu à a fine di a longa vacanze, l'animali hè sempre attentu ogni ghjornu, sentendu u sonu d'apre è chjude a porta, avarà paura di ammuccià.

pet4

Sintomi suspettati:

Diventate timidi è sensibili, micca vicinu à e persone, ùn vogliu micca esce, facilmente nervoso è teme.

Soluzioni:

Aumentate u spaziu di attività libera per l'animali, aumentate l'opportunità per l'animali di cuntattate cù cose diverse, è gradualmente abituate à e fonti di stimulu da l'ambiente circondu.

Tuttavia, i misgi è i cani anu una adattabilità diversa à l'ambiente.I cani sò più adattabili, è cù a dependenza è a fiducia di i so patroni, s'adattanu à a presenza di stimuli più rapidamente, è u timore sparisce gradualmente.

In ogni casu, i misgi sò più propensi à stress nantu à i stimuli, per quessa, hè necessariu di cuntrullà a freccia di stimuli esterni è preparanu lochi sicuri induve i misgi piace à ammuccià per aumentà u so sensu di sicurità.

À u listessu tempu, hè ancu necessariu chì u pruprietariu spessu accumpagna è ghjucà cù u ghjattu per rinfurzà a so adattabilità.Per esempiu, ghjucà cù u ghjattu per stuzzicà u ghjattu ogni ghjornu ùn pò micca solu esercitassi i musculi è l'osse di u ghjattu, ma ancu fà u ghjattu rilassatu è felice.

Sintomu 3: Discomfort gastrointestinali

In a festa sempre indulge in un saccu di manciari è beie, vede TA sa jiao vende un bellu tipu di meng, i funzionari di l'excrementi pala ùn pò micca sempre aiutà à scaccià alimentazione un pocu snack per manghjà, ùn hà micca pensatu à un inattenzione à manghjà assai!Tali alimentazione irregulare è insalubre dopu a festa facilmente portanu à disordini gastrointestinali in l'animali.

pet5

Sintomi suspettati:

Vomitu, diarrea, perdita di l'appetite, letargia

Soluzioni:

Se l'incomfortu gastrointestinali hè seriu, per vede un duttore u più prestu pussibule, pudete lascià u duttore prescrive qualchì medicina per regulà u stomacu, seguitu da più esercitu per l'animali, attraversu l'interazzione di i musculi è i nervi, per aghjustà u so clock biologicu.A più impurtante hè di restaurà a dieta regulare, l'alimentazione regulare è quantitativa, micca troppu, micca troppu pocu, per assicurà un ingesta di nutrimentu equilibratu, cù l'alimentu per animali cum'è l'alimentu di base.

pet6

Per curà u "sindrome post-Vacanze", hè necessariu di mantene una vita regulare è una dieta sana in a vita di ogni ghjornu di l'animali di l'animali, aumentà in modu adattatu i stimuli esterni chì l'animali si trovanu in a vita, per aiutà l'animali à diventà valenti è putenti!

 


Tempu di Postu: Dec-02-2021