Perchè i cani abbaianu di notte?

Scritta da: Audrey Pavia
 
Camminate per ogni quartiere di notte è u senterete : u sonu di i cani chì abbaia.Sembra chì l'abbaia di notte hè solu una parte di a vita.Ma chì face chì i cani sonanu tantu di notte?Perchè u vostru ghjacaru abbaia quandu u sole tramonta, ancu à u puntu di mantene voi è i vostri vicini svegliu ?
Spitz finlandese in piedi nantu à u prato, Yapping

Cause di l'abbaia

A verità hè chì ùn ci hè nimu risposta à perchè i cani abbaianu di notte.Dipende veramente da u cane è ciò chì passa in u so ambiente.A maiò parte di i cani chì ladrianu a notte facenu mentre sò fora, chì significa chì e cause di u cumpurtamentu sò ligati à l'aria aperta.Eccu uni pochi indizi chì ponu purtà à capisce u fenomenu di l'abbaia di notte.

  • I rumori.I cani anu un uditu assai bonu, è hè significativamente megliu cà u nostru.Puderanu sente i soni chì ùn pudemu micca nutà.Allora, mentre ùn pudete micca sente nunda mentre stà in u vostru cortile di notte, u vostru cane puderia.Se u vostru ghjacaru hè sensibile à u rumore è reagisce à i soni strani cù l'abbaia, pudete esse sicuru chì i soni distanti l'allughjaranu.
  • Fauna salvatica.A maiò parte di i cani sò interessate in l'animali salvatichi, s'ellu hè un squirrel, raccoon, o cervu.Ancu s'ellu ùn pudete micca vede o sente a fauna vicinu à u to giardinu di notte, u vostru cane pò.Jill Goldman, PhD, un cumportamentu di l'animali applicatu certificatu situatu in Laguna Beach, California, hà sparte a so cumpetenza nantu à i cani è l'animali salvatichi."I cani abbaiaranu à i soni è u muvimentu in a notte, è i procioni è i coyotes sò spessu i culpabili".
  • Altri cani.L'abbaia facilitata suciali, o "abbaia di gruppu", risulta quandu un cane sente un altru cane abbaiari è seguitanu.Siccomu i cani sò animali di pacchettu, sò assai reattivi à u cumpurtamentu di l'altri cani.L'assunzione hè chì, se un cane in u vicinatu abbaia, deve esse una bona ragione.Allora, u vostru cane è tutti l'altri cani in a zona si chjappà. Jill Goldman aghjusta: "Ci sò coyotes in u mo quartieru, è ogni tantu, unu visita a nostra strada di notte.I cani di u quartieru allarmanu l'abbaia, chì pruvucarà l'abbaia facilitata suciale, è di sicuru, l'abbaia territoriale à ogni visitatore straneru.Sicondu quanti cani sò fora è in l'orechja, pò esse un abbaia di gruppu ".
  • A noia.I cani s'annonu facilmente quandu ùn anu nunda à fà è farà u so propiu divertimentu.L'abbaia à ogni sonu chì sentenu, uniscendu cù i cani vicini in una sessione di abbaia di gruppu, o solu abbaia per lascià l'energia sò tutti i motivi di l'abbaia di notte.
  • A sulitudine.I cani sò animali assai suciali, è ponu esse sulitati quandu si lascianu fora solu di notte.L'ullu hè un modu chì i cani sprimenu a solitude, ma ponu ancu abbaia incessantemente per pruvà à guadagnà l'attenzione umana.

Soluzioni per l'abbaia

Se tenete un cane chì abbaia durante a notte, pudete piglià passi per mette un frenu à stu cumpurtamentu.Se u vostru cane hè fora di notte, l'unica solu suluzione vera à u prublema hè di purtallu. Lasciallu fora, l'espone à i soni chì l'anu da innescà è pò causà à abbaia da noia o sulitudine.

VCG41138965532

Se u vostru cane hè in casa, ma reagisce à l'altri cani chì abbaia fora, cunzidira di mette una macchina di rumore biancu in a stanza induve dorme per aiutà à affucà u rumore chì vene da fora.Puderete ancu mette nantu à a TV o a radiu, se ùn vi mantene micca.

Un'altra manera di scuraggià l'abbaia di notte hè di eserciziu u vostru cane prima di dorme.Un bonu ghjocu di fetch o una longa caminata pò aiutà à stancu è fà u menu interessatu à abbaia à a luna.

I collari di cuntrollu di scorcia è i deterrenti ultrasonici di scorcia pò ancu insignà à u vostru cane à esse tranquillu.Puderanu travaglià à l'internu quandu u vostru cane sente un colpu o si sente solu chì abbaia.Pudete ancu aduprà fora se u vostru cane abbaia quandu qualcosa si move o senza ragiuni.Scopri quale soluzione di cuntrollu di scorcia hè megliu per voi è u vostru cane.

 


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2022